OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden Nu söker Inhouse en trevlig receptionist på deltid (88%) till en advokatfirma belägen i Stockholm.Företaget har 20 anställda.Du kommer att arbeta tillsammans med ytterligare en receptionist.Du kommer att vara anställd av oss, Inhouse, och uthyrd till kunden under sex månader.Avsikten är att sedan gå över till kundföretaget.Du kommer serva företaget internt såväl som externt vilket bland annat innebär att sköta beställning av kontorsmaterial, serva kontorsmaskiner, en del administrativa uppgifter som kopiering, inbindningar och utskick, bud och postsortering samt att svara i telefon och ta emot besökare. Din profil Vi söker dig som har arbetat som receptionist tidigare eller har annan serviceerfarenhet.Du tycker om ordning och reda, och har ett naturligt trevligt bemötande mot klienter såväl som medarbetare.Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och har kunskaper i Officepaketet.Som person är du glad, social, flexibel, initiativrik och stresstålig.Du har sinne för service. Övrigt Tjänsten är om 88% och arbetstiderna är kl.10.00-18.00. Om du har ett vinnande mottagande och vill arbeta på ett företag med drivna medarbetare, högt tempo och högt i tak är du varmt välkommen att söka tjänsten via länken nedan.Vi tar inte emot ansökningar via e-post, gå in på www.inhouse.se och sök tjänsten där.Intervjuer sker löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin
Maria Bergholtz
Anders Stenbeck
Ellinor Danielsson
Katharina Hjorth
Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin
Katharina Andersson
Katharina Andersson
0704315013