OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en koordinator med gedigen säljerfarenhet? Trivs du att vara spindeln i nätet och har god kommunikativ förmåga? Är du orädd att tala inför folk och har lätt att komma överens med olika typer av människor? Sök ditt nästa jobb idag!
Vi söker nu en säljkoordinator som ska ansvara över lager, orderhantering och administration. Vår kund sitter i fräscha och trevliga lokaler i Älvsjö där det finns goda kommunikationer.
Företaget omsätter idag runt 200 milj.kr och är en växande aktör på marknaden.
Arbetsuppgifter Arbetet består av att ge support till företagets säljare i form av offerthantering, administration och annat produkt- och kundrelaterat säljarbete.
Du kommer ha daglig kontakt med gamla och nya kunder, orderregistrering, leveranser och övriga kundärenden.
Då man aktivt bearbetar nya och gamla kunder per telefon innebär det att du kommer ha egna kundkontakter via telefon. Dina kollegor på Innesälj är placerade i Borås, vilket innebär att det kan förekomma resor dit.
- Hjälpa utesäljare med kundrelaterade arbetsuppgifter
- Kundsupport
- Ansvara för lager, påfyllnad och expediera kunder.
- Offerthantering - Administration
Kvalifikationer
Vem är du? En glad, positiv person med utpräglad servicekänsla. Du är självgående i ditt arbetssätt, kundfokuserad och gillar att ha många kundkontakter.
Vi värdesätter även att du har förmågan att kunna se egna lösningar, att du är flexibel och arbetar bra självständigt, såväl som i grupp. Det är ett krav att ha erfarenhet av arbete med kunder och säljsupport. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Lösningsorienterad
- Serviceminded och säljande
- Självgående
- Flexibel
- Har en god kommunikativ förmåga
För att vi på bästa sätt ska kunna matcha din kompetens med våra uppdrag kan vi inte ta emot din ansökan på mejl. Vi ber dig därför registrera ditt CV i vår kandidatbank.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varför jobba med oss?
På Andara sätter vi våra medarbetares karriärmål i fokus och vårt mål är att bygga varaktiga relationer. Med ett långsiktigt engagemang bidrar vi till att skapa balans i arbetslivet, framför allt genom att lyssna på våra medarbetare, varandra och våra kunder.
- AnställningsförmånerVi erbjuder marknadsmässiga löner och semesterersättning. Din anställning omfattas givetvis även av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension och friskvårdsbidrag.
- Medryckande medarbetaraktiviteterVi är måna om att du ska känna dig delaktig. Därför anordnar vi regelbundet varierande och roliga aktiviteter för våra medarbetare.
- Hos oss blir du sedd och hördVi finns alltid tillhands för att stötta, coacha och ge råd till dig som medarbetare. Vi jobbar flexibelt tillsammans med dig och håller tät kontakt för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lilian Norin
08-409 256 06
Pascalle Arias
08-409 256 03
Svante Norin
08-409 256 02
Linda Gadd
072-019 92 09
Claudia Klingsell
0768007001