Posthanterare till Sodexo!

Posthanterare till Sodexo!

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en engagerad och noggrann posthanterare till vår kund Sodexo! Här får du en viktig roll i en dynamisk och livlig arbetsmiljö. Sodexo hanterar en stor mängd brev dagligen, och din uppgift blir att se till att alla brev hamnar på rätt plats. Vill du vara en del av ett företag som värderar noggrannhet, samarbete och trevligt bemötande? Då är detta rätt plats för dig! Bli en del av vårt team och hjälp oss att säkerställa att vår posthantering är i toppklass.

OM TJÄNSTEN
Som posthanterare på Sodexo kommer du att ha en central och ansvarsfull roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att hantera en stor mängd brev varje dag. Detta innebär att läsa och kontrollera vart alla breven ska för att säkerställa att de hamnar på rätt plats. Förutom posthanteringen kommer du också att utföra lättare vaktmästeriuppgifter. Detta kan innebära att sätta upp tavlor och utföra andra småfix i byggnaden. Det är därför viktigt att du är händig och kan ta initiativ när det behövs.

Vi värdesätter höga nivåer av kundservice och strävar efter att varje besökare ska känna sig sedd och välkommen. Med din naturliga förmåga att skapa en hotellkänsla genom ditt bemötande och din professionalitet, kommer du att bli en ovärderlig del av vårt team. Här handlar det om att vara prestigelös och hjälpsam – vi gör allt tillsammans, från att lösa komplexa ärenden till att torka upp spilld kaffe.

För att passa i denna roll bör du ha erfarenhet från serviceyrket och en utpräglad förmåga att hantera stress utan att tappa fokus. Din strukturerade och organiserade arbetsstil, tillsammans med din kapacitet att ta emot och agera på feedback, kommer att hjälpa dig att blomstra hos oss. Hos oss får du inte bara ett jobb, utan en plats där du kan växa och utvecklas i en miljö som värdesätter initiativ och ägarskap.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Hantera en stor mängd brev
* Utföra lättare vaktmästeriuppgifter, såsom att sätta upp tavlor och utföra andra småfix i byggnaden
* Bemöta kollegor och besökare på ett vänligt och professionellt sätt
* Bidra till en trivsam arbetsmiljö genom trevligt bemötande och god kommunikation


VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet av service
- Avslutad gymnasieexamen
- Tycker om att arbeta med fysiskt arbete

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av posthantering

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Serviceinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 augusti 2024
  • Ansök senast: 10 september 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


15 november 2024

Administratör

Administratör

13 november 2024