Posthantering

Posthantering

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi efter dig som önskar en sysselsättning som posthanterare hos en av våra kunder i Göteborg.
Du kommer att hantera kuvertering och viss del av receptionsarbete där du också kommer att ta emot post samt paket.

Din profil
Du har en gymnasieutbildning och är en noggrann person och tycker om struktur.


Om företaget
Arbetstiden är förlagd tisdag-torsdag k 11:00-15:00 och startar 30 november och förväntas pågå till våren 2022.

Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken
Efter avslutad rekryteringsprocess sparar vi ej ditt CV

Välkommen till oss!

Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.

Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Katarina Fred

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Catrine Ramsten

Katarina Fred

Katarina Fred

Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis

Emma Nilsson

Christian Haraldsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Bemanningskontoret
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 november 2021
  • Ansök senast: 17 november 2021

Besöksadress

Stigbergsliden 5 B, Göteborg
None

Postadress

Stigbergsliden 5 B
Göteborg, 41463

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024