OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du lösningsorienterad, hjälpsam och tävlingsinriktad? Då kan ett jobb på PostNords kundservice vara något för dig! Här får du chansen att hjälpa inringande kunder att spåra paket och lösa problem.
I denna roll kommer du att arbeta helt hemifrån för ett Postnord där du hanterar inkommande ärenden gällande leveranser, paketspårning och bokningar av hemleveranser. PostNords kundservice har öppet måndag till fredag 08 - 20.15 och du blir schemalagd på heltid mellan dessa tider.
Arbetet följs upp dagligen genom videosamtal tillsammans med ditt team, därför ser vi att du är självgående i ditt arbete men även är en lagspelare. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och du behöver vara flytande i svenska och engelska.
Anställningen inleds med en fullt betald utbildning som sker på distans.
Vi söker dig som:
- Är självständig, engagerad och ansvarsfull
- Trivs att arbeta över telefon och att leverera bästa möjliga kundservice
- Har en fungerande hemmiljö att arbeta ifrån - en miljö där du kan arbeta ostört med en ordentlig stol, ett bord samt ett snabbt och fungerande internet
- Har en fullständig gymnasieexamen
Vi erbjuder:
- En provanställning på 6 månader där ambitionen är att du därefter blir tillsvidareanställd
- 100% distansarbete hemifrån
- Utrustning hemskickad för att kunna utföra arbetet
- En fullt betald utbildning i början av din anställning
- Lön och förmåner enligt kollektivavtal
Jobba för PostNord som erbjuder kommunikations- och logistiklösningar till, från och inom Norden. PostNord har en spännande resa framför sig och vi hoppas att du vill vara med och stärka Postnords position inom e-handel och leverans samt visa att de levererar service i världsklass. Vi tillsätter med omgående start så tveka inte att inkomma med din ansökan!
För den här tjänsten behöver du genomföra ett online test där du visar på din tekniska förmåga och detta kommer ske i början av processen. Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!