Praktik på spännande bolag inom klädbranschen

Praktik på spännande bolag inom klädbranschen

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du bli vår nästa praktikant och få möjlighet att testa på olika uppgifter i nära samarbete med våra inköpsassistenter?

Base of Trade AB söker  en praktikant som kan jobba 1-5 dagar/vecka.

Ansvarsområden
Som praktikant kommer du att hjälpa till löpande i orderprocessen med exempelvis kontroll av prover, avmätning, tvätt tester, packa upp och skicka iväg paket, samt allmänna kontorsgöromål.

Du kommer att få en god introduktion till vår verksamhet och vi säkerställer att du kan hantera arbetsuppgifterna på bästa sätt. Du kommer att bli en viktig del av ett litet team och arbeta nära våra inköpsassistenter. Praktikplatsen är placerad i Solna Strand.

Beroende på tidigare erfarenhet är det möjligt för rätt person att även hantera administrativt arbete som t ex viss fakturering. För rätt person finns även goda möjligheter till vidare anställning i bolaget.

Kvalifikationer
Vi söker en praktikant som är noggrann och engagerad i sitt arbete. Eftersom du kommer att ha kontakt med både kunder och leverantör och det är viktigt att du är van vid och trivs med kund och leverantörskontakter. Har du erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem och både kunskap och erfarenhet från klädbranschen ser vi det som en stor fördel.

Base of Trade arbetar internationellt och du behöver kunna uttrycka dig väl både muntligt och skriftligt på både svenska och engelska.

Ansökan
Sista ansökningsdag: 18 december 2020
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Praktikplatsen kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför gärna så snart som möjligt.

För information kontakta: Bo Gunterberg på Base of Trade AB, 070-713 33 39

Om företaget
Base of Trade är en arbetsplats med engagerade och stolta medarbetare. Här arbetar alla mot samma mål och tillsammans. 
Vi är en leverantör av främst arbetskläder/skyddskläder, men även fritidskläder med produktion in Bangladesh och Kina. Vi levererar till både svenska och internationella kunder. Vi har vårt svenska kontor i Solna Strand där vi för närvarande sitter 4 personer.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2020
  • Ansök senast: 18 december 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


10 oktober 2024