OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss: Vi på AuxiliRec är drivna och fokuserade på att utveckla företagandet i Sverige. Med lång erfarenhet från olika områden och branscher har vi kunskapen om hur man bygger upp ett företag från noll till topp och vi finns här för att utveckla ert företag precis enligt era önskemål och det ni behöver.
I vår personalstyrka har vi bland allt från välutbildade och erfarna ekonomer, jurister, till säljare som hjälper andra företag att växa.
Om tjänsten:
AuxiliRec AB söker en praktikant som vill utvecklas i en roll som administratör. Den tjänsten är kommer vara hos AuxiliRec AB huvudkontor och rekryteringsprocessen hanteras av AuxiliRec AB.
Arbetsuppgifter:
Som Praktikant kommer du få lära dig om bemanning och rekryteringsprocessen hos ett företag. Du kommer även få lära dig om informationssamling enligt GDPR. Du kommer även få följa med på kundträff och besöka våra uthyrda konsulter.
Tjänsten passar dig som vill har en annan sysselsättning som student inom passande ämnen som personalvetare eller Administration. Detta kan leda till en anställning efter din examen.
Vi söker dig som:
Är studerande på universitet eller högskola och har minst 1 år kvar av studierna inom Personalvetarutbildning eller Administration
Goda kunskaper inom Office
Kommunicerar och skriver obehindrat på engelska eller svenska
Tycker om att arbeta med människor
Vill lära sig om marknadsföring, rekrytering och andra hr relaterade ämnen
Det är meriterande om du…
Tidigare arbetat eller har kunskap inom marknadsföring via Sociala plattformar samt Linkedin
Körkort
Omfattning: Heltid, Deltid - Tim
Placering: Stockholm
Rekryteringsprocessen hanteras av AuxiliRec AB alla frågor rörande tjänsten hanteras av AuxiliRec AB.
Vi går igenom urvalet och håller intervjuer löpande.