OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att frihet under ansvar, en varierande
vardag och vill jobba med ekonomi? Då är du den ekonomiadministratör vår kund i
Habo letar efter. Tjänsten tillsätts omgående, sök redan idag!
Om rollen
Du kommer jobba med administrativt
ekonomiarbete och detta innebär ett brett spann av arbetsuppgifter inom fältet
för ekonomi, fakturering, och avstämningar. Du kommer även att sköta om- och ta
hand om kontoret. Se till att kontoret alltid är “the place to be” och att
alla, både medarbetare och gäster, känner att kontoret är en fantastisk plats
att vara på.
Nedan listas ett urval på arbetsuppgifter som tjänsten
innehåller:
•Daglig bokföring i VISMA
•Viss fakturering
•Fakturabetalning
•Lönehantering
•Dokumenthantering
Din profil
Som person är du strukturerad, pålitlig och noggrann.
Du är prestigelös och har inga problem med att hjälpa dina kollegor då det
behövs.
För att passa inom rollen som ekonomiadministratör tror vi
att du har:
•Goda kunskaper i svenska i tal och skrift
•Gymnasieutbildning med inriktning ekonomi
•Erfarenhet utav skatt/moms och löneutbetalningar
Det är meriterande med något inom följande:
•B-körkor
•Erfarenhet inom bokslut eller deklaration
•Kunskap inom VISMA
Om Kund
Vår kund har
specialiserat sig på avancerade följd, transfer och linje-verktyg, i över 20 år
arbetar med ett brett spektra av kunder inom såväl fordon-, telekom-,
offshore-, aerospace-, vitvaru- och möbelindustrin. Företaget grundades 1997
och ligger i vackra Habo.
Låter detta intressant?
För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt
brev via länken. Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Ida
Kindbom via e-post: ida.kindbom@framtiden.com eller
telefonnummer: 0722027812.
Rekryteringsprocessen för det här jobbet består för
dig som kandidat av följande steg: telefonintervju, videointervju, intervju på
plats och slutligen referenstagning.
Vi arbetar med löpande urval och kan komma att
tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan
så snart som möjligt!
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Framtiden AB
Vi på Framtiden arbetar med både bemanning och
rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att
hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på
att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige
samt i Oslo.
För denna tjänst kommer du under en inledande period
vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och
bli anställd direkt hos
Villkor
Start: Omgående eller enligt överenskommelse med kund
Arbetstider: Kontorstid 8-17
Ort: Habo
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996