Pratar du danska, norska, tyska, franska eller till och med holländska?

Arbetsbeskrivning

Workz söker för Footway räkning en kundservicemedarbetare med språkkompetens till deras kontor i Kista. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd hos Workz och jobbar som konsult ute hos Footway. I din roll som kundtjänstmedarbetare kommer du att representera Footway som företaget vilket är den absolut viktigast del i verksamheten.

  

OM TJÄNSTEN

Som mångspråkig kundtjänstmedarbetare kommer du arbeta med att ge personlig service till företagets kunder från Europa. Du kommer att bistå våra kunder med försändelsehantering, sajtnavigering, fakturor och produkter. Du tar ett helhetsansvar för att våra kunder får en fantastisk shoppingupplevelse och blir inspirerade på sociala medier. Med både telefon och dator som arbetsredskap hjälper du samtliga privatkunder.

VI SÖKER DIG SOM ÄR



• Flytande i svenska och engelska tal och skift
• Fullständig gymnasieutbildning
• Erfarenhet av administration eller kundservice per telefon och mail
• Serviceinriktad



MERITERANDE

 

• Danska
• Norska
• Tyska
• Holländska
• Franska
• Arbetat med service


 

OM FOOTWAY

Footway grundades 2010, växer så det knakar och får besök av 2–3 miljoner skoälskare varje månad. Vårt huvudkontor ligger i Kista, vårt jättestora lager i Helsingborg och på Footway jobbar 35 personer. Vår vision är att bygga upp den bästa online-skobutiken någonsin. Vi tror på att ha roligt på jobbet och hos oss kommer förändringarna snabbt.

 

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz Sweden inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor och dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och tillgänglig för dig som konsult hos oss.



PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående  
Omfattning: Heltid och deltid med 3 månaders-visstidsanställning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtalet
Placering: Kista, Victoria Tower
Arbetstider: måndag till fredag 08:00 – 17:00


 

FÖR MER INFORMATION
Kontakta gärna rekryterande chef, Amy Tubtim Gudjonsson på amy.gudjonsson@workz.se eller personal@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 1 augusti 2018

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024