Pratar du finska? Då ska du spana in detta jobb!

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi för kunds räkning en kundtjänstmedarbetare som ska jobba för ett stort & etablerat bolag.

Vi söker en person som brinner för service och som är duktig på att möta kunden. Kan styra samtalen och är van med missnöjeshantering. Arbetet sker i huvudsak via telefon men som även kan kommunicera i skrift med att hantera ärenden via webb och andra digitala kanaler.

Du behärskar finska & svenska i både tal och skrift och kan formulera dig väl kortfattat. Du kommer att hantera inkommande samtal men även svara på mail. Vanligaste frågorna kan vara gällande abonnemang, fakturor, rådgivning av företagets olika produkter.

Meriterande är erfarenhet inom kundtjänst.

Du jobbar självständigt, med stöd från hela teamet, mot verksamhetens gemensamma mål.

I övrigt deltar du aktivt i förekommande eller nya uppgifter inom Kundcenter.

PERSONLIGA EGENSKAPER

För att trivas i rollen som kundcentermedarbetare har du en hög känsla för service samt en god kommunikativ och pedagogisk förmåga. Du trivs med att bemöta kunder över telefon och ser varje samtal som en ny möjlighet att hjälpa eller lösa kundens problem. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av att jobba i en mångkulturell miljö.

Du jobbar med datorn och telefonen som dina främsta arbetsverktyg. Vi söker dig som har förmågan att se och möta våra kunders behov. Vidare är du noggrann, tydlig och tar ett stort ansvar för ditt eget arbete.

Du arbetar resultatorienterat utan att tappa känslan för service. Du har en personlig mognad som ger dig trygghet i rollen. Som person är du positiv och ser lösningar istället för problem.

KRAV

- Kunna följa och tillämpa rutiner och skriftliga anvisningar.
- Flytande finska och svenska i tal och skrift samt kunna uttrycka sig väl i tal och skrift på engelska.
- God administrativ förmåga.
- God datorvana samt kunskap i MS Office.


Meriterande:

- Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservicearbete, gärna kundtjänst/callcenter, med telefonen som verktyg.
- Erfarenhet av att ta emot och registrera kundärenden.




OMFATTNING



Tjänsten är på heltid i centrala Stockholm

Arbetstider kommer att vara vardagar 09-19.

Det ingår en veckas utbildning som är betald.

OM OSS

Miljonbemanning är en organisation som kännetecknas av mångfald och en inställning av gynnsamhet. Vi är specialiserade på att se till att kompetens och trivsamhet går hand i hand. Vi vet att olikheter berikar och välkomnar alla att söka jobb hos oss.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsavdelningen
0840022750
Konsultchef

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Miljonbemanning
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 mars 2020
  • Ansök senast: 6 september 2020

Besöksadress

Rotemannavägen 10, Stockholm
None

Postadress

Rotemannavägen 10
Stockholm, 14557

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024