OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare till PostNord
Nu finns chansen att bli en del av Proffice framgångsrika kundserviceteam för privatkunder på PostNord. Vill du arbeta med att ge ett trevligt bemötande och beskriver dig själv som pratglad, engagerad och lyhörd? Söker du en daglig kundkontakt där fokus ligger på att hitta bästa möjliga lösning för kunden? Då har vi tjänsten för dig.
Du kommer att ingå i ett engagerat och hängivet team som har daglig kontakt med privatkunder över telefon och mail där fokus ligger på att ge kunden bästa möjliga service. Vi söker nu efter kundfokuserade och pratglada kundservicemedarbetare till PostNords kundcenter i Västerås. För att kunna besvara alla frågor kring PostNords tjänster behöver du ha fokus på att vara lösningsorienterad och lyhörd. Du kommer vara PostNords ansikte utåt.
Vem är du?
Som kundservicemedarbetare på PostNords kundcenter trivs du i ett högt tempo där kunden är i fokus och med omväxlande utmaningar. Du tar egna initiativ och har lätt för att samarbeta i team. God datavana är även något du behöver ha då du kommer arbeta i flera datasystem samtidigt. Du behöver ha en förmåga att ha flera bollar i luften där du tar dig an olika uppgifter samtidigt utan att tappa fokus mot kunden.
Uppdraget är på heltid. Du kommer att vara anställd av Proffice och uthyrd som konsult till PostNord. Arbetstiderna är dagtid. För att du ska kunna känna dig trygg i din roll kommer tjänsten att inledas med en betald utbildning.
Låter det här som något för dig? Då hoppas vi att du skickar in din ansökan redan idag! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post (på grund av Personuppgiftslagen), men gärna frågor. Ansök därför via länken nedan.
Uppdragsgivare: Proffice Partner Solutions AB
Ort: Västerås
Anställningsform: Tillsvidare, som börjar med en 6-månaders provanställning
Omfattning: Heltid, 07:45 – 17:15
Sista ansökningsdag: 2017-01-08, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Jonathan Ottosson | jonathan.ottosson@proffice.se
Kvalifikationer: Gymnasieexamen, flytande svenska (i tal och skrift), god engelska (i tal och skrift) är krav. Har du dessutom jobbat med kundtjänst tidigare är det starkt meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person har du ett målinriktat och personligt engagemang liksom en god förmåga att effektivt driva ditt arbete framåt. Vi tror att du är lyhörd gentemot kund och har en service i världsklass. Är du dessutom målinriktad och en lagspelare kommer du att bli en uppskattad kollega!
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Organisations-/företagsbeskrivning:
Proffice är ett av Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag med över 10 000 anställda på omkring 80 kontor i Norden. Vi är en del av det globala HR-tjänsteföretaget Randstad. Som konsult hos Proffice är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver detta får du dessutom en konsultchef som hjälper dig i ditt val av uppdrag och ger dig möjlighet att forma din karriär så som du vill. Som konsult hos oss får du alltså en mängd karriärmöjligheter, du möter olika företagskulturer och får erfarenhet från många branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV.
Kontaktpersoner på detta företaget
Liv Hedström
Therese Lönnberg
Maria Callaghan
Emelie Wiktorsson
+
Fatu Lönnberg
Emelie Wiktorsson
Emelie Wiktorsson
Maria Callaghan
Nils Börlin
Anne Södergren