Pre Collection Agent

Pre Collection Agent

Arbetsbeskrivning

Våra tre härliga och roliga Pre Collection kollegor söker nu sin framtida stjärnspelare. När du blir en del av Northmill-familjen får du många ödmjuka, öppna och engagerade kollegor som tillsammans har en enorm kapacitet att driva innovation med ett gemensamt mål - att skapa den bästa neobanken i Europa!

Northmill (https://www.northmill.com/se/) är och kommer alltid vara en plats där vi ser olikheter som en viktig framgångsfaktor. Vi är en arbetsplats där du alltid kan vara dig själv, växa både professionellt och som person. På Northmill vill vi tillsammans växa med dig och din karriär, möjligheterna är stora om du har rätt inställning.

Om du väljer att söka till Northmill är det viktigt att du delar vår vision om att varje kund räknas och att den feedback vi får är till för att vi ska bli bäst. Vi erbjuder dig att vara med på en unik upplevelse och resa som ger dig möjlighet att vara en del av något som är större än dig själv. Du kommer få chansen att göra skillnad - på riktigt! Hos oss kommer Vi före Mig.

Genomsnittsåldern hos oss är 32 år, vi talar mer än 20 olika språk, drömmer stort, prövar nya saker och utmanar ständigt status quo.

Om rollen

I rollen som Pre Collection Agent kommer ditt mål vara att på bästa sätt hjälpa kunden att komma i fas med sina betalningar. Detta innebär att du kommunicerar med kunder, via telefon och digitalt, som av olika anledningar ligger efter med sin betalning.

Genom din förmåga att vara lösningsorienterad får du en stor möjlighet att förbättra kundens privatekonomi. Telefonen kommer till största del vara ditt viktigaste verktyg och kunduppföljning, administration och kontakt med vår externa partner inom inkasso kommer att vara dina huvudsakliga arbetsuppgifter.

Utöver detta kommer du att njuta av roliga saker som frukost på kontoret varje dag, utbildningsforum och sociala evenemang i vårt helt nya kontor på Regeringsgatan 20, med häpnadsväckande utsikt över Stockholm.

Om dig

Vi söker dig som har en positiv grundattityd och som får energi av att hjälpa kunder till en bättre privatekonomi. Du är driven, noggrann, målinriktad och bra på att kommunicera. Du är en lagspelare som tillsammans med dina kollegor hittar de bästa lösningarna för kunderna. Då vi är ett växande företag är det viktigt att du är öppen för förändringar och nya arbetssätt.

Du trivs i en roll med många kontaktytor och klarar av att självständigt skapa lösningar i förhållande till de krav som ställs på verksamheten. Du har ett självklart kundfokus och gillar att leverera tydliga lösningar för våra kunder. Du är stresstålig och flexibel och har en given problemlösande förmåga och noggrannhet. Du har en hög kommunikationsförmåga med pedagogisk anda och motiveras av att arbeta gentemot uppsatta mål och drivs av kontinuerlig utveckling.

Du är en tydlig lagspelare som hjälper teamet att nå de gemensamma målen. Du har även en mycket god förmåga att hantera känsliga samtal samt kunna göra bra bedömningar och individuellt anpassade betalplaner.

Det är meriterande men ej ett krav om du har gymnasieutbildning inom Finans och Ekonomi samt erfarenhet av kundservice, försäljning eller kredithantering.

Ansök idag och bli en del av Northmill-familjen!

Vi går igenom ansökningar och intervjuer hålls kontinuerligt, så vi uppmuntrar dig att ansöka så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Babel Poli

Sargon Kurt
+4673-310 19 27
André Kerikorian
+46707169369
Annie Berglund

Erik Holting

Arim Salci

Nathalie Pace
+46 73-8989808
Sargon Kurt

Hikmet Ego

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Northmill
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2021
  • Ansök senast: 5 maj 2022

Besöksadress

Färögatan 33, Stockholm
None

Postadress

Färögatan 33
Stockholm, 16451

Liknande jobb