Premier söker handläggare till Försäkringskassan i Åmål.

Premier söker handläggare till Försäkringskassan i Åmål.

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation
Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Premier har verksamhet i 7 städer och är idag ca 700 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.

Tjänstebeskrivning
Vi på Premier söker nu handläggare till Försäkringskassan i Åmål. Detta är ett konsultuppdrag på heltid med start den 1/10 och du arbetar dagtid; måndag till fredag.

Uppdragslängd: 3månader och det finns möjligheter till att erbjudas en förlängning. Uppdraget startar med en introduktionsutbildning på 8 dagar.

Arbetet avser utföras i Försäkringskassans lokaler i Åmål, men p.g.a. rådande omständigheter kan dock arbetet komma att utföras på distans helt eller delvis.

Din huvudsakliga arbetsuppgift är att identifiera behov som inkommer i Försäkringskassans ärendesystem. Du kommer använda telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och där igenom ge allmän och specifik information till Försäkringskassans partners. Som handläggare ska du ha förmåga att självständigt och effektivt söka och tolka information och sedan omsätta detta i praktisk handläggning. Du ansvarar för att utreda ärenden samt att kommunicera förslag till beslut i kundens ärenden. Varje samtal är unikt och behöver mötas utifrån sitt specifika behov. Ansvarig chef kommer att tillsammans med handledare vägleda och stötta vid eventuella frågor som dyker upp i ärendehandläggningen.

Kvalifikationer
För att lyckas på detta uppdrag ser vi gärna att du:
• Har slutbetyg från gymnasium eller erfarenheter/kvalifikationer som kan prövas likvärdiga.
• Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet från liknande arbete.
• Har erfarenhet av kundmöten och är mycket serviceinriktad.
• Har god datorvana.
• Erfarenhet av att arbeta i telefon.
• Är kvalitetsmedveten samt mål- och resultatinriktad.
• Har god kommunikativ förmåga.
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska.
• Förstår och värdesätter människors olikheter.
• Trivs med möten över telefon.

Vi söker dig som har intresse för ärendehandläggning och som har erfarenhet av arbete som handläggare. Du är serviceinriktad, kommunikativ och vi ser gärna att du har erfarenhet inom branschen sen tidigare.
Du har B-körkort och tillgång till bil.

Låter det intressant?
Har du frågor, så tveka inte att ringa konsultchef Sandra Törnqvist tel 0707-85 84 14 Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se snarast, dock senast 17/9. Vi jobbar med löpande urval, så skicka gärna din ansökan idag.
Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.
Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 10 platser
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 augusti 2021
  • Ansök senast: 17 september 2021

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


VA-handläggare

VA-handläggare

22 november 2024

Utredare föräldraskapsstöd, med erfarenhet av forskning och  kunskapsarbete

Utredare föräldraskapsstöd, med erfarenhet av forskning och kunskapsarbete

22 november 2024

Utredare inom föräldraskapsstöd, inriktning brottsförebyggande

Utredare inom föräldraskapsstöd, inriktning brottsförebyggande

22 november 2024

22 november 2024