Premier söker Kandidatansvarig!

Premier söker Kandidatansvarig!

Arbetsbeskrivning

Företagsinformation

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vi erbjuder flexibla bemanningslösningar, vilket gör våra kunder mer konkurrenskraftiga på deras respektive marknad.
Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande.


Tjänstebeskrivning

Är du ute efter ett deltidsarbete vid sidan av dina studier? vi söker nu en kandidatansvarig internt till oss på Premier AB. Är du en serviceinriktad person som trivs med att ha många kontakter? Studerar du på personalvetarprogrammet eller motsvarande och vill lära dig mer om rekrytering och konsultverksamheten? Då är detta för dig!

I rollen som kandidatansvarig hos oss på Premier kommer du att stötta konsultchefen i det dagliga arbetet med fokus på kandidatinflödet. Du kommer bli Premiers ansikte utåt för våra kandidater och ansvarar för att ge snabb och relevant återkoppling i våra rekryteringsprocesser. Telefonen och datorn blir ditt främsta arbetsverktyg.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Annonsering
• Göra urval i rekryteringsprocesser
• Sökningar efter kandidater i matchningssystem
• Telefonintervjuer
• Referenstagning
• Matcha kandidater till uppdrag
• Administrativa uppgifter, såsom sortering, uppdatering av anställningsavtal, mm.


Kvalifikationer

Den här tjänsten passar dig som vill ha ett roligt, tempofyllt och socialt extrajobb. Du kommer ha många kontakter utåt samtidigt som du hanterar administrativa arbetsuppgifter på ett strukturerat och effektivt sätt. Vi söker dig som är en prestigelös, kommunikativ, självgående, nyfiken och engagerad med en fallenhet för att prata med olika typer av människor i din vardag. I vår bransch är vi vana vid snabba puckar och ständiga förändringar, vilket kräver att du har en positiv inställning och är förändringsbenägen.

• Du har en annan huvudsakligsysselsättning, helst av allt studier
• Flexibel i din tillgänglighet för arbete, 2-3 dagar/vecka

Vi kommer att arbeta med löpande urval, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor är du välkommen att kontakta vår områdeschef Johan Hallberg på telefon 0707-85 84 04

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Moberg
033-136806
Magnus Fagerberg
0707-85 86 37
Anders Kristiansen

Pernilla Björn
0707858638
Malin Andersson
0707-858648
Marcus Andersson
0725-133900
Anders Kristiansen
0707858647
Lisa Hed
0722-534492
Magnus Fagerberg

Magnus Lindberg
0707858642

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Premier Service Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2021
  • Ansök senast: 7 november 2021

Besöksadress

Torggatan 5, Trollhättan
None

Postadress

Torggatan 5
Trollhättan, 46134

Liknande jobb


Parkering Malmö söker HR-administratör

Parkering Malmö söker HR-administratör

22 november 2024

People & Office coordinator

People & Office coordinator

21 november 2024

18 november 2024