Premium service co-ordinator till Whirlpool

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Whirlpool Corporation är världens största tillverkare av vitvaror och finns bland annat representerade med märkenaWhirlpool, KitchenAid, Hotpoint, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit och andra stora varumärken i över 170 länder. Whirlpool Nordic är en försäljnings- och marknadsorganisation som verkar i 5 nordiska länder: Sverige, Norge, Finland, Danmark och Island. Deras regionala huvudkontor ligger i Stockholm, där samtliga av deras supportfunktioner är placerade.


Om tjänsten:


Som premium service co-ordinator tillhör du avdelningen Custumer service med ansvar över det nya affärsområdet premium service. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av:

- Koordinera och hitta nya lösningar för affärsområdet premium kundservice
- Skapa processer och rutiner för att säkerställa hög servicenivå mellan de olika varumärkena och i linje med de interna servicekriterierna/kraven.
- Kontakt med slutkund och leverantörer

- Nära samarbete med kundserviceteamet
- Ansvarig för hela kundserviceupplevelsen och processen från början till slut uppnår målen genom att vara proaktiv och serviceinriktad.
- Stora kontaktytor internt där man förväntas ha kontakt med flera delar av den nordiska organisationen.

Kvalifikationer:

För att lyckas i denna roll ser vi gärna att:

- Du har tidigare erfarenhet av retail

- Du har erfarenhet av att koordinera projekt alternativt van att arbeta projektstyrt

- Du är lösningsorienterad

- Förmåga att hantera flera processer parallellt
- Möta deadlines samt säkerställa att krav på att interna SLA tider mötes.
- Datorvan

- Flytande i engelska plus ytterligare nordisk språk

Tillträde, omfattning och anställning:


Start för tjänsten är omgående och heltid med kontorstider 8-17 med möjlighet till flex, Tjänsten ska tillsättas omgåendeoch intervjuer och urval sker löpande.

Du är anställd utav Hero de första sex månaderna men målet är att anställningen sedan ska gå över till kunden. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder våra konsulter friskvårdsbidrag, pension och flexpension.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av
rekryteringsansvarig Alisha Baig, alisha.baig@hero.se

We are heartworking”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ettstörre samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba medhjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi ärpersonliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer.Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och osssjälva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet tillframgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 29 mars 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024