OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OBS! Ansökningar som inte skickas enligt instruktionerna i denna annons kommer inte att beaktas och oseriösa ansökningar anmäls till Arbetsförmedlingen.
Luxurief är ett start-up som befinner sig i sin uppstartsfas. Det är viktigt att du som sökande är bekväm med att jobba med ett start-up. Inledningsvis kommer endast behovsanställningar att erbjudas tills företaget har tillräckligt många kunder och omsättning – vi tror att du som söker dig till Luxurief vill vara med och bygga något stort, och är van vid att kavla upp ärmarna och prestera. Rollen som premiumstädare och arbetsledare är en kombinerad roll, där du förväntas ha en del som innebär kundmöten och visst säljansvar. Om du endast vill söka premiumstädarrollen går detta bra – ange det i sådana fall i din ansökan.
Premiumstädarrollen
Luxurief har som ambition att lyfta hemstädning till nya nivåer, att professionalisera yrket och utgå ifrån att erbjuda god kvalité och en väl utförd tjänst.
Luxurief söker dig som är driven, punktlig och serviceinriktad med ett öga för detaljer. Du behöver kunna förstå och tala svenska väl, och att följa instruktioner via de tekniska system som nyttjas.
Vad Luxurief erbjuder:
Luxurief Academy – utbilda dig på arbetstid, där du erbjuds utbildningar kring det senaste inom städbranschen, men också inom andra fält såsom ekonomi, marknadsföring
Städbranschens i särklass högsta lön
Möjlighet till att timanställning konverteras till en fast anställning
Grundkrav för rollen:
Att du talar svenska flytande (C2 nivå)
Att du är bekväm vid att använda appar och olika IT/mjukvarusystem
Att du är van vid att arbeta självständigt och ta initiativ
Det är meriterande om:
Du har tidigare erfarenhet eller utbildning inom städyrket (t.ex. SRY Yrkesbevis)
Har körkort
Arbetsledarrollen
Arbetsledare ska boka in och genomföra kundmöten, och ha en löpande kontakt med prospektiva kunder.
Utöver bokning och genomförande av möten med prospektiva kunder ska arbetsledaren ringa upp prospekts som kommer in via olika säljkanaler.
För den arbetsledare som är intresserad (t.ex. som nästa steg inför att ta sig an en ledningsroll, se nedan) finns möjlighet att föreslå och implementera olika säljåtgärder.
Utöver de rent kundnära interaktionerna som beskrivs ovan ska arbetsledaren hantera
Schemaläggning
Första kontakt när premiumstädarna är hos kund (t.ex. incidenthantering eller motta tilläggsbeställningar)
För den som önskar bli heltidsanställd på sikt:
Förutom det grundläggande såsom friskvård, hög pension och kollektivavtal erbjuds du att växa med Luxurief, testa på olika roller (alltifrån att ratta sociala medier till att jobba med ekonomi och IT) och att på sikt komma in i ledningsposition som VD för ett lokalt Luxuriefbolag eller som arbetsledare för stora regionsteam.
Placeringsort:
Du förväntas kunna ta dig an kunder inom hela Stockholms län.
Hur du ansöker
Skicka din ansökan med titeln ”Premiumstädare och arbetsledare med säljansvar” (alt. ”Premiumstädare” om du endast söker den rollen) med följande bilagor:
CV
Personligt brev
till info@luxurief.se