OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del av ett serviceinriktat team & ta del av en utvecklande atmosfär?
Finner du ett intresse i HR eller ekonomi? Vill du anta dig nästa utmaning?
Var? Centrala Stockholm
När? 2022-11-01
Anställningsform? Konsultuppdrag via Delta Consulting
Längd? 9-12 månader (med möjlighet för hyrrekrytering)
Om vår kund
Vår kund är en av de största hotellkedjorna i Norden, där arbetsmiljön är positiv & prestigelös. Kontoret ligger beläget i centrala Stockholm med god kommunikation.
Något som målar hotellkedjan är dess serviceinriktade medarbetare som tillsammans arbetar för att nå bästa resultat, internt och externt, men självklart genom att ha rolig på vägen!
Som en del av teamet får du möjligheten att ta del av en utvecklande atmosfär, där du får förutsättningen att utmana din expertis, hantera volymtoppar i perioder och vara en del av förändringsarbeten.
Om rollen
Vi söker nu dig som konsult vill anta nästa möjlighet som administratör till en lönavdelning. Vi ser att du är strukturerad, stävar efter att arbeta effektivt och hitta de bästa lösningarna. Löneavdelningen är uppdelad i olika team där supportteamet till lönefunktionen består av 3 positiva medarbetare med högt driv. Tillsammans med teamet arbetar du med att ge den bästa servicen till användare & att kring förbättringsarbeten arbeta med att supporta hotellen.
Man får även förutsättningen att tillsammans med lönespecialister arbeta fram de bästa processerna för internt bruk - och utifrån ett användarperspektiv. Därmed ser vi att du finner ett intresse i att ständigt utvecklas, ge hög service och god support.
Du har tidigare arbetat med administration, är som person prestigelös, service minded, pigg & snabblärd. Det är även meriterande om du har erfarenhet från löneområdet alternativt ett intresse för HR, men det viktigaste är din personlighet!
Arbetsområden
- Skapa anställningsbevis och hantera elektronisk attest av desamma
- Besvara generella frågor kring lön och tillhörande administration, i ärendehanteringssystem från både anställda, chefer men också myndigheter
- Skapa olika typer av intyg, ex arbetsgivarintyg
- Granska och godkänna processer i HR systemet
Skallkrav
- Service minded, positiv & gillar att ge god support
- Erfarenhet av administration
Meriterande
- Erfarenhet från löneområdet
Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!
Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.
Låter det intressant?
Tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut.
Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida!
careers.deltaconsulting.se (https://careers.deltaconsulting.se/)
Vid frågor, kontakta Nathalie Öst Lundkvist på nathalie@deltaconsulting.se eller 073-380 02 08.
Välkommen med din ansökan!
Om Delta Consulting
Vi på Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal. Vår vision är att skapa lyckligare arbetsplatser.
Vi jobbar dagligen med att skapa möten mellan ekonomer och företag där ekonomer jobbar. I vårt arbete hjälper vi våra kandidater att ta nästa steg i karriären samtidigt som vi hjälper våra kunder att hitta rätt person. Vi förmedlar både permanenta anställningar och temporära anställningar i form av uthyrning och interim.
Vår verksamhet styrs av våra tre ledord: noggrannhet, långsiktighet och positiv förändring. Oavsett om du är i början av din karriär eller en erfaren CFO är vi din självklara samarbetspartner när det är dags för en ny utmaning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christoffer Rozenbachs
073-928 59 86
Olle Olsson