OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Skulle du vara intresserad av ett enklare ekonomiuppdrag i en spännande miljö? Har du erfarenhet av Agresso eller skulle nu vilja lära dig det? Då kanske det här är det perfekta uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker en ekonomiassistent till vår kund, en statlig verksamhet med kontor i centrala Stockholm.
I detta uppdrag fungerar du som ett stöd vid fakturahanteringen och liknande ekonomisysslor. Framför allt jobbar du med att processa fakturor, vilket bland annat innebär skanning och utskick av pappersfakturor. Eftersom du är en prestigelös person är du självklart redo att hjälpa till med andra sysslor om något skulle dyka upp. Då mycket av detta arbete sker i systemet Agresso är det en stor fördel ifall du trivs och är bekant med detta system sen tidigare. Vill du utveckla dina kunskaper om ekonomisystem och fakturahantering kommer du trivas bra i denna tjänst! Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Meriterande med kunskap i Agresso
-Meriterande med erfarenhet från offentlig sektor
-Meriterande med erfarenhet av liknande arbete
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag med tillträde i början av november. Uppdragstid cirka trå månader. Heltid, månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9350DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se