OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget är ett helägt amerikanskt dotterbolag och är etablerat i Sverige sedan 2004. Det svenska kontorets mål är att bygga nära relationer med de största fordonstillverkarna i regionen. Verksamheten innefattar försäljning, support samt utveckling. Vi jobbar som en viktig aktör i samarbetet med övriga dotterbolagen runt om i världen för att tillgodose alla globala kunders behov.
Arbetsbeskrivning
Som administratör på kontoret ansvarar du för all administration i stort och smått. Fokus i tjänsten är orderhantering och administration av CRM system. Det innefattar hela orderprocessen från att ta emot order, lämna leveransbesked och administrera order att leverera till kund. Som ett naturligt led i orderprocessen ingår också kund- och leverantörskontakt samt support mot säljteamet aktivt via telefon och mail med uppgifter och säljmaterial. Lagerhantering ingår i ditt dagliga arbete med kontroll av artiklar och ompackning på vårt mindre lager samt inköp av förbrukningsvaror, posthantering och allmänna kontorsgöromål.
Vem är du?
Vi söker dig som är prestigelös och med utpräglat intresse för service samt är kommunikativ i tal och skrift och kan hjälpa våra kunder vid inkommande order och leveransfrågor. Du är lyhörd och förstår kundens behov samt ser möjligheter till ytterligare affär. Vidare är du skicklig och självgående i din administrativa roll och ser varje möjlighet till att utveckla både dig själv och tjänstens funktion i företaget som en del i arbetet. För att du skall trivas i din roll som administratör på kontoret hos oss är det en fördel om du har erfarenhet från eller insikt i fordonsbranschen samt ett visst teknikintresse.
Kvalifikationer:
• Flera års yrkeserfarenhet av administration och kundsupport.
• Utpräglat ordningssinne och strukturerat arbetssätt.
• Van datoranvändare med hantering av officepaketet.
• Du har tidigare arbetat i olika affärssystem.
• Utöver svenska har du mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift. Har du ytterligare kunskaper i tyska och/eller franska ser vi det som starkt meriterande.
Vad kan vi erbjuda dig?
Företaget som ligger i Mölndal erbjuder en tillsvidareanställning för dig som vill arbeta 75-100%. Det är en tjänst i en spännande bransch tillsammans med ett kompetent team på fyra personer, som är väletablerade på marknaden inom området teknik och utveckling.
Kontaktperson
Passar du in på ovanstående beskrivning och är intresserad av tjänsten söker du genom att registrera dig på www.manpower.se och sök via Jobid: 972438.
Vi kan tyvärr inte ta emot ansökningar via e-post eller brev.
I din ansökan vill vi ha en kort sammanfattning av hur du passar för huvuduppgifterna, samt en motivation till varför just du är lämplig för denna tjänst.
Urval och intervjuer sker löpande därför kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdatum den 13 april 2015.
För mer information kontakta rekryterare Fia Fagerlund på fia.fagerlund@manpower.se
Vid tekniska frågor kring din ansökan vänligen kontakta Manpowers webbsupport på 020- 26 51 00.
Varmt välkommen med din ansökan!
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb? Välkommen att registrera ditt CV och söka någon av våra tjänster.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Johanson
Camilla Norén
+46 40 660 63 24
Charlotte Åvall
Fia Fagerlund
031- 61 72 93
Linda Göhlin
Charlotte Gustafsson
0470-74 55 90
Ulrika Demm
042 - 37 16 47
Sara Ernström
Lotta Dyrén
019-16 65 50
Linda Selin
0660-599 71