Prestigelös och ansvarsfull Administrative Manager

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Selezione Barbro Guaccero är ett familjeföretag grundat 2010. Bolaget är en medelstor aktör i den svenska vinimportbranschen med ett antal klassiska varumärken i sin portfölj. Bland de varumärken företaget förvaltar finns Copertino, Moncaro Verdicchio och Cappello di Prete. Företaget har sitt huvudsäte i Malmö och har 6 anställda. Försäljningen 2013 uppgick till 70 msek.

Tjänstebeskrivning

Som Administrative Manager kommer du att ha en nyckelroll i företaget genom ett totalt ansvar för det administrativa arbetet på kontoret i Malmö. Du kommer dagligen arbeta i affärssystemet Visma Business samt Excel med den löpande administrationen. I rollen som Administrative Manager ingår även samarbete med kunder och underleverantörer.

Vanliga administrativa uppgifter är:

• Registrering samt uppdatering av leverantörs-, kund-, och produktinformation.
• Orderhantering och fakturering
• Rapportering till myndigheter och organisationer
• Offerthantering gentemot Systembolaget
• Kontakter med kunder och leverantörer


Krav på person

För att söka tjänsten ska du ha erfarenhet av vinimportbranschen eller liknande arbete. Du har god vana i användandet av Visma Business samt Microsoft Officepaketet. Vidare drivs du av utmaningar samt av det stora ansvar du har i rollen som Administrative Manager.

För att passa in i rollen ska du känna igen dig nedanstående egenskaper:

• Du är ansvarsfull och noggrann
• Du är prestigelös och initiativtagande
• Du har en god prioriteringsförmåga och ett strukturerat arbetssätt
• Du är självgående med en god problemlösningsförmåga
• Du har en god samarbetsförmåga




Start: Omgående
Omfattning: Heltid, tillsvidare
Arbetstid: Kontorstider, flexibelt
Plats: Malmö

I denna rekrytering samarbetar vi med PerformIQ. Eventuella frågor besvaras av Caroline Gustafsson, Rekryteringskonsult, på Caroline.Gustafsson@performiq.se. Din ansökan registrerar du enkelt genom att klicka dig vidare via denna annons, fylla i dina kontaktuppgifter och bifoga din ansökan. Vänligen respektera att vi inte behandlar ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 12 augusti 2014

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Enhetschef kontaktcenter, stab och utveckling

Enhetschef kontaktcenter, stab och utveckling

28 november 2024

Gruppchef Tentamensavdelningen

Gruppchef Tentamensavdelningen

28 november 2024

27 november 2024

26 november 2024