OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prestigelös projektadministratör till ASSA ABLOY
Har du minst 2 års tidigare erfarenhet av administration, goda kunskaper i Excel och god systemförståelse? Skulle du beskriva dig själv som organiserad, prestigelös och ödmjuk? Då har Randstad det rätta uppdraget för dig! Randstad söker nu en prestigelös projektadministratör, för start i mars, till ASSA ABLOY i Landskrona.
Uppdragsgivare: Randstad
Ort: Landskrona
Omfattning: Heltid, start i mars och fram till augusti 2017.
Arbetsbeskrivning:
Som projektadministratör på ASSA ABLOY kommer du att;
• planera alla projekt i regionen som inte tillfaller projektledaren, kontrollera att order är tekniskt klar. Ha kontakt med site beträffande installationsplanering, beställa material, involvera inköp/logistik för lokala leverantörer vid behov och för transportplanering.
• boka och låsa installation med installationsledaren, följa upp site, och logistik samt ge feedback till Installationsledare.
• hålla en tydlig projektplan, hantera intern/extern kommunikation och uppföljning av projektplanen med överlämning till installationsledaren. Verka för att efterleva samt leverera satta mål.
Läs mer om företaget här; http://www.assaabloy.com/sv/com/ [ http://www.assaabloy.com/sv/com/ ]
Kvalifikationer:
I denna tjänst kommer du att vara spindeln i nätet. Som person är du driven och har lätt för att ta dig an saker som inte blir slutförda. Du är ödmjuk, prestigelös och trivs i ett högt arbetstempo och har lätt för att förhålla dig till oväntade uppkomna situationer. Du har en god förmåga att hantera kunder och kontakter på ett professionellt sätt i en pressad situation. Vidare har du ett strukturerat och organiserat arbetssätt och får ihop projekten på ett bra sätt.
Här behöver du ha;
• gymnasieutbildning, minst 2 års erfarenhet av administration, goda kunskaper i Excel och god systemförståelse. Du har goda kunskaper i engelska och svenska i tal och skrift.
Meriterande om du har arbetat specifikt med administrativa projekt, koordinering och haft kontakt med flera olika kontaktytor. Har du dessutom en utbildning inom service management och arbetat med affärssystemet AX är det mycket meriterande, men ej ett krav.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Om Randstad:
Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.
Sista ansökningsdag: 2017-04-07, Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Camilla Wohlin | camilla.wohlin@randstad.se [ mailto:camilla.wohlin@randstad.se ] |
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström