Prestigelös receptionist till attraktivt IT-företag

Arbetsbeskrivning

Prestigelös receptionist till attraktivt IT-företag
Har du erfarenhet från en liknande roll, gymnasieexamen och goda datorkunskaper? Skulle du dessutom beskriva dig som social, utåtriktad och självgående? Då har Randstad rätt uppdrag för dig! Vi söker nu en receptionist, för start i maj, till en världsledande kund inom IT.

Uppdragsgivare: Randstad AB

Ort: Stockholm

Omfattning: Heltid 8-17, start i maj och tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:

Här får du möjligheten att arbeta på ett världsledande IT-företag som värderar att ge service i världsklass av teknik- och logistiktjänster. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innefatta;

• stå i receptionen, ta hand om växeln, posthantering, fylla på kaffemaskinen och se till så att kontoret är rent och snyggt.
• beställa kontorsmaterial, passerkort liksom vara behjälplig med diverse sysslor som kan förekomma, så som uppdatera listor, viss hantering av fakturor.
Kvalifikationer:

Här behöver du ha:

• erfarenhet från en liknande roll.
• gymnasieexamen.
• goda kunskaper i Officepaketet samt god svenska och engelska i både tal och skrift.
Som person tror vi att du är social, utåtriktad, självgående och en problemlösare som kan agera som spindeln i nätet liksom är prestigelös och gärna hjälper till om det behövs. Skulle du dessutom beskriva dig som flexibel, ansvarstagande och lyhörd så är detta ett uppdrag för dig!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Om Randstad:

Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.

Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss.

Sista ansökningsdag: 2017-04-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Andrea Bergström | andrea.bergstrom@randstad,se |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 19 april 2017

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


Facility Coordinator

Facility Coordinator

1 november 2024

1 november 2024

Administratör

1 november 2024

Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024