OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är intresserad av rollen som administrativ chef på vår avdelning Insamling kärl i Region öst då vår Lotta ska gå i pension. Som administrativ chef kommer du tillsammans med avdelningschefen hjälpa till att utveckla, planera, leda och följa upp avdelningens verksamhet utifrån kundernas krav och förväntningar.
Inom avdelningen finns för närvarande tre kontrakt med kommuner där vi fakturerar abonnenter och har kundtjänst. Den personalgruppen ingår i din organisation. Du ansvarar för fakturering av abonnenter och avräkningar till de tre kommunerna. Du kommer att ha en tät kontakt med våra beställare i de kommunerna. Vi använder Edp Future som programvara.
I rollen ingår också ett övergripande ansvar för fakturering av vår KNI/FNI verksamhet, upprättande och administration av prislistor, kontrollistor för registervård, viss statistik, kontroll och fakturering av avräkningar från kommuner där vi ej har kundtjänst. Det ingår också budgetarbete och bokslutsarbete med värderingar, bokföringsorder, m m.
Kvalifikationer
Du som söker är trygg i ledarrollen och har tidigare haft personansvar. Du är nyfiken och har ett stort engagemang. Lösningsfokuserad, noggrann, ordningsam, prestigelös och ansvarstagande är ord som passar bra in på dig. Som person är du driven, har en positiv inställning och ser lösningar där andra ser problem. Du är bra på att möta människor i olika sammanhang, oavsett om det är ledningsgrupper, kunder eller personal ute i produktionen.
Vi söker dig
Du har antingen flera års yrkeserfarenhet alternativt utbildning i kombination med något/några års yrkeserfarenhet inom ekonomi och administration. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundorienterad verksamhet och miljöservicebranschen. Då en stor del av tjänsten är av administrativ karaktär förutsätts att du har erfarenhet och gillar den typen av arbetsuppgifter.
Du bör ha arbetat i miljöer där arbetsbelastningen periodvis är hög och arbetet intensivt. Du har goda kunskaper i MSOffice och har erfarenhet från affärssystem (till exempel order-, fakturerings-, ekonomi- och statistikprogram).
För oss är det viktigt att all kompentens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Vi erbjuder
Hos oss får du ett spännande och varierande arbete tillsammans med ett väl fungerande arbetslag. Inom PreZero finns det goda utvecklingsmöjligheter för dig som är engagerad. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Placering enligt överenskommelse.
Vill du veta mer?
Kontakta gärna nuvarande administrativa chef Lotta Gagnfors 08-519 33 104 eller avdelningschef Malin Cronqvist 08-519 33 122.
Intresserad?
Skicka då in din ansökan med personligt brev och CV till nyttjobb.se@prezero.com Vi arbetar med löpande urval.
Märk ansökan med ”Administrativ chef”
Välkommen med din ansökan gärna idag men senast den 30 november
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare