OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talar du svenska & engelska samt är en analytisk, initiativtagande och självgående person som drivs av möjligheten att utvecklas i din yrkesroll och att få ta eget ansvar? Vill du arbeta i en administrativ roll samtidigt som du får lösa problem genom att dyka ned i system och ta kontakt med rätt personer? Då kan rollen som Price Administrator Specialist hos Becton Dickinson vara helt rätt för dig. Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt och anställning i ca 5 månader, med goda möjligheter till förlängning. Välkommen med din ansökan!
Om företaget:
Becton Dickinson är ett globalt medicintekniskt företag som arbetar med att förbättra medicinsk upptäckt, diagnostik och leverans av vård. De har över 65,000 anställda och närvarar i princip i varenda land världen över för att bekämpa några av de mest utmanande globala hälsoproblemen.
Om rollen:
I denna roll kommer du att arbeta med att arbeta med administration av pris- och kontraktinformation, för att säkerställa interna processer och att BDs kunder får rätt priser. Du kommer främst att hantera flaggningar för eventuella felprissättningar och gå till botten med rätt pris för just denna produkt men även hitta orsaken till varför det blev så. För att säkerställa att allt är rätt innebär det mycket grävande i olika system samt att ta kontakt med relevanta personer. Du behöver vara bekväm med att driva ditt arbete framåt relativt självständigt med flera ärenden samtidigt.
Vi söker dig som:
Till rollen söker vi en person som har en akademisk examen (gärna nyutexaminerad). Som individ är du väldigt analytisk samt engagerad och strukturerad. Du gillar att gräva och hitta lösningar och är en driven och initiativtagande person som motiveras av möjligheten av att utvecklas i din yrkesroll och snabbt få ta eget ansvar. Du trivs med att arbeta både självständigt och i team med resultat i fokus. För att komma in i rollen så fort som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av administrativt arbete. Utöver MS Office får du gärna ha erfarenhet av Salesforce.
Utöver detta söker vi dig som:
* Talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Finska är meriterande
* Är noggrann och systematisk
* Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
* Är utåtriktad och har en god förmåga att utveckla och upprätthålla ett brett kontaktnät
Det är även meriterande för tjänsten om du har arbetat med avtalshantering.
Låter det intressant?
Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37