OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och bidra till utvecklingen av Preems kunderbjudande? Sök jobbet som Price & Product Coordinator till Preem!
Det sker stora förändringar inom bränslemarknaden och i takt med omställningen läggs mer fokus på utveckling av kunderbjudandet. Preem söker därför efter en Price & Product Coordinator till kontoret i Stockholm. Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader, med möjlighet till förlängning.
Ditt anställningserbjudande
Som Price and Product Coordinator ansvar du för koordinering av produkt- och prisrelaterade
aktiviteter. I nära samarbete med Product Manager & Pricing Manager bidrar du i
utvecklingen av Preems kunderbjudande och prisstrategi. I rollen kommer du ha många
kontaktytor internt bl.a. med varuförsörjningen, försäljningsorganisationerna och
ekonomiavdelningen.
Dina arbetsuppgifter
• Koordinera återkommande aktiviteter, såsom tredjepartsgranskningar, uppdatering av miljömärkning, resultatrapportering och styrkortshantering.
• I samråd med kollegorna inom avdelningen, hantera löpande operativa pris- och produktfrågor, såsom koordinering av arbetet vid produktupplägg, hantering av listpriser och kontroll av prispremier.
• Koordinera arbetet med Marketing & Sales produkt- och prismasterdata.
• Projektleda mindre projekt kopplat till prisstrategin och produktutvecklingen.
Värt att veta
Avdelningen Sales Operations tillhör affärsområdet Marketing and Sales och ansvarar för
prisstrategin och produktportföljen på svenska marknaden. Teamet består av tio personer, med
olika ansvar och roller inom dessa områden. Rollen innebär mycket eget ansvar och det finns möjlighet till eget initiativtagande. Beredskapsarbete (distans) var femte helg ingår i rollen.
Våra förväntningar
Till rollen som Price & Product Coordinator söker vi dig som:
• har en högskoleutbildning inom ekonomi, teknik eller statistik.
• några års arbetslivserfarenhet inom relevanta områden.
• erfarenhet av att driva projekt samt vana att arbeta med siffror.
• goda kunskaper i Microsoft Officepaketet, framför allt Excel och PowerPoint
• Om du erfarenhet från bränsle-/energibranschen är det meriterande
För att du ska trivas och prestera väl i rollen ser vi gärna att du:
• Strukturerad och noggrann, samt har öga för detaljer
• Analytisk
• God initiativförmåga
• Agerar proaktivt och är självgående
• God kommunikatör
• Har lätt för att sätta sig in i nya rutiner och processer
Intresserad?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos uppdragsgivaren. TNG är specialister på kompetensbaserad och fördomsfri rekrytering, bemanning och interim. Vi ser fram emot att få din ansökan med CV eller LinkedIn-profil, och utan personligt brev, i vårt enkla ansökningsformulär. Notera att vi inte kan ta emot ansökningar via e-post, men att du alltid är välkommen att maila rekryteraren vid frågor. Efter inskickad ansökan kommer vi dels anonymisera dina personuppgifter, dels be dig att göra ett par rekryteringstester, innan vi gör en första bedömning. Givetvis får du mer information om varje steg när det är dags och så snart du skickat in din ansökan kan du följa den i realtid via vår hemsida. Observera att vi gör urval löpande och tjänsten kan därför tillsättas före sista ansökningsdatum. Varmt välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07