OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
ASSA ABLOY Opening Solutions tillhandahåller idag flera mekaniska och digitala lösningar inom passage, larm och elektronisk låsning. Våra kunder söker hela tiden efter ökad kontroll, säkerhet och bekvämlighet inom dessa områden, utan att göra avkall på driftsäkerheten och driftsekonomin.
Du kommer att rapportera direkt till Commercial Excellence Manager. Som stöd internt finns Pricing Manager och Business Managers för olika produkter och lösningar.
I din roll som Pricing Administrator kommer du att ansvara för det administrativa arbetet på pricing ASSA ABLOY opening solution Sverige. Det innebär att du kommer ha huvudansvar för prissättningen i vårat affärssystem och hantera pris relaterande ärenden som inkommer. Du kommer att ha daglig kommunikation internt med sälj, kundtjänst, Pricing Manager och extern kontakt med några av de större kunderna. Du kommer att se till så att prissättningen stämmer i systemet och lagra historisk data genom kontrollfunktioner. Du kommer även få assistera Pricing Managers i olika prissättningsprojekt, då kommer du ha eget ansvar i att följa upp och avsluta dina delar i projekten. Du kommer att arbeta nära Pricing Manager men även Business Managers.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ansvara för Pricing mailen - svarstid inom 24 h.
- Kommunikation internt och externt angående prissättningsrelaterade ärenden
- Ansvara för prissättningen i system såsom AX och CIP
- Kontrollera så att prissättningarna är korrekta i systemet
- Assistera prissättningsansvariga i projekt/ uppdrag
- Följa upp och avsluta olika projekt
Omfattning: Heltid. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader då man kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Assa Abloy.
Arbetstider: Kontorstider (08:00-17:00) med möjlighet till viss flextid efter överenskommelse med chef.
Placering: Liljeholmen, Stockholm
Din profil:
Vi söker efter dig som tidigare har arbetat i en administrativ roll. Det är meriterande om du även arbetat inom kundservice. Ett krav för tjänsten är att du arbetat i Excel och behärskar formler som Leta-rad/Vlookup. Som person ser vi gärna att du är serviceminded, noggrann, initiativtagande och självgående. Du tycker om när det är många bollar i luften och är inte rädd för förändringar. Ett krav för tjänsten är att du framför dig flytande i det svenska och engelska språket.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer + 46 (0) 70 417 92 81. Välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)