OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget:
ASSA ABLOY Opening Solutions tillhandahåller idag flera mekaniska och digitala lösningar inom passage, larm och elektronisk låsning. Våra kunder söker hela tiden efter ökad kontroll, säkerhet och bekvämlighet inom dessa områden, utan att göra avkall på driftsäkerheten och driftsekonomin.
Du kommer att rapportera direkt till Head of Business Management. Som stöd internt finns Pricing Manager och Business Managers för de olika produkter och lösningarna.
Din roll:
I din roll som Pricing Administrator kommer du att ansvara för inkorgen angående prissättningar där du förväntas att svara inom 24 h. Du kommer att ha daglig kommunikation internt och externt över att hantera prissättningsrelaterade fel. Du kommer att se till så att prissättningen stämmer i systemet och lagra historisk data genom kontrollfunktioner. Du kommer även få assistera pris ansvariga i olika prissättningsprojekt och följa instruktioner för att följa upp och avsluta projekt. Du kommer att arbeta nära Pricing Manager.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Ansvara för prissättning i inkorgen
- Kommunikation internt och externt angående prissättningsrelaterade fel
- Ansvara för prissättningen i system såsom AX och CIP
- Kontrollera så att prissättningarna är korrekta i systemet
- Assistera prissättningsansvariga i projekt/ uppdrag
- Följa upp och avsluta olika projekt
Omfattning: Heltid. Detta är ett konsultuppdrag då man kommer att vara anställd via oss på Clevry men uthyrd till vår kund Assa Abloy.
Arbetstider: Kontorstider (08:00-17:00) med möjlighet till viss flextid efter överenskommelse med chef.
Placering: Liljeholmen, Stockholm
Din profil:
Vi söker efter dig som tidigare har arbetat i en administrativ roll. Det är meriterande om du även arbetat inom kundservice. Ett krav för tjänsten är att du arbetat i Excel och behärskar Letard och Vlookup sedan tidigare. Som person ser vi gärna att du är serviceminded, noggrann, initiativtagande och självgående. Du tycker om när det är många bollar i luften och är inte rädd för förändringar. Ett krav för tjänsten är att du framför dig flytande i det svenska och engelska språket.
Om Clevry
I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.
Rekryteringsprocessen
Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.
Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.
Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta oss på telefonnummer + 46 (0) 70 417 92 81. Välkommen med din ansökan redan idag!
Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)