OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vill du arbeta på ett arkiv där rutin och noggrannhet är en självklarhet? Bli då vår kunds nya printoperatör! Vi söker nu en medarbetare med tidigare erfarenhet av arkivering till ett uppdrag på visstid. Du kommer att bli anställd hos oss men arbeta hos vår kund som är positionerad i Trelleborg.
Detta är en proaktiv annons för ett kommande uppdrag hos vår kund i Trelleborg.
Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners.
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör.
Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta tight ihop med en kollega i samma roll och detta är en servicefunktion för interna medarbetare och externa kontakter. Dina arbetsuppgifter kan bland annat vara:
• Ta emot beställningar från kunder och genomföra arbetet enligt instruktioner i arkivet
• Se till att produktionsdokumentation, utbildningsmaterial, marknadsföringsmaterial och andra underlag kopieras enligt direktioner från beställaren
• Digitalisera pappersarkiv
• Hantera CAD-filer
• Vara behjälplig vid IT-frågor
Notera att detta inte är en avancerad IT-tjänst utan mer inom administration/arkiv/internservice som kräver viss IT-kunskap.
Kvalifikationer
I den här tjänsten är ett noggrant och strukturerat arbete en självklarhet! Du ska trivas med upprepande arbetsmoment, att jobba självständigt men inte vara rädd för att ta tag i problem om det dyker upp sådana.
Vi söker dig som:
• Har en relevant utbildning och/eller erfarenhet av liknande tjänster inom arkivering
• Har goda kunskaper inom IT och administrationsarbete
• Talar och skriver obehindrat på svenska samt engelska
För att trivas i den här rollen ser vi att du är självgående och gillar att utföra arbetsuppgifterna med precision och tydlighet. En förutsättning är att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsmoment, har lätt för att ta till dig information och kan följa instruktioner. Du värdesätter en personlig service där du ser möjligheter i stället för hinder.
Övrigt
Start: Oktober
Anställning: Visstid, enligt överenskommelse
Arbetstid: Kontorstider
Detta är en proaktiv annons för ett kommande uppdrag och vi har inte möjlighet att återkoppla till alla sökande. Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar ej emot ansökningar via telefon och mejl. Har du övriga frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Joakim Felldin.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Jardelid
Lovisa Kvam
Lovisa Kvam
Anna Jardelid
070-663 09 49
Susanne Järleby
Emelie Wedin
Anna Jardelid
Anna Jardelid
070-971 16 67
Mathilda Berg
Mathilda Berg