Pris- och artikeladministratör

Arbetsbeskrivning

Till vår avdelning Säljsupport, ÅF och e-handel söker vi en pris- och artikeladministratör. Du kommer ingå i ett mindre team som supporterar vår försäljningsorganisation. Är du ordningsam och trivs i en administrativ roll? Då kan det vara just dig vi söker!

Det här kommer du att göra

Som pris- och artikeladministratör arbetar du huvudsakligen med att lägga upp och underhålla artiklar, prislistor och rabatter. I rollen som pris- och artikeladministratör kommer du att vara ansvarig för upplägg och underhåll av artiklar, prislistor, rabatter och avgifter. Du kommer att vara delaktig i projekt för att förbättra artikelprocessen och hålla i artikelmöten var fjärde vecka. Som pris- och artikeladministratör kommer du även vara superanvändare för processen prissättning- och artikeladministration där din uppgift är att driva förvaltningen, identifiera förbättringsområde och aktivt delta i förbättringsprojekt. Du kommer även vara en back-up inom vårt svenska team samt den finska verksamhetens pris- och artikeladministration. Rollen innebär också att utbilda och supportera användare samt ansvara för att rutiner och arbetssätt dokumenteras.
Det här behöver du för att lyckas och trivas

Du har:

- Erfarenhet från en administrativ roll
- Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, i både tal och skrift
- Mycket god förståelse och intresse för IT-system och är en van användare av Word/Excel/PPT
- Kunskaper inom affärssystemet M3 är meriterande

Du är:

- Ordningsam och noggrann och trivs med att hålla ordning och reda
- Drivande och har lätt för att fatta egna beslut
- En god kommunikatör och kan uttrycka dig i både tal och skrift.
- En praktisk problemlösare med gott sinne för både detaljer och helhetsperspektiv
- Positiv och har en känsla för service

Självklart delar du våra värderingar – Öppenhet, Helhetssyn, Handlingskraft – och vårt löfte om att ta ansvar från jord till bord.

Vi erbjuder dig

En spännande roll där du får möjligheten att både utvecklas och utveckla. Hos Lantmännen blir du en del av ett större sammanhang, vi är en stor global koncern som därmed kan erbjuda spännande möjligheter i hela värdekedjan - från jord till bord. Vi har också ett starkt fokus på mångfald och vill att alla ska känna sig inkluderade. Här har du möjlighet att arbeta, växa och utvecklas inom många olika områden.

Du är placerad i Malmö och rapporterar till chef för Självsupport, ÅF och e-handel.

Låter det intressant?

Vi hoppas det! Du ansöker till tjänsten online, gärna så snart som möjligt men senast den 15/6. Urval sker löpande. I rekryteringsprocessen ingår både tester och intervjuer varav de första intervjuerna kommer att genomföras med videomöten. Som slutkandidat kommer det att genomföras en bakgrundskontroll via vår leverantör ToFindOut. Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta Talent Acqusition Specialist Johanna Leijon, johanna.leijon@lantmannen.com. Vi ser fram emot din ansökan!

Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Vi ägs av 20 000 svenska lantbrukare, har 10 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 50 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar vi åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av våra mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Bonjour, Kungsörnen, GoGreen, Gooh, FINN CRISP, Korvbrödsbagarn och Hatting. Vårt företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos våra ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar vi tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lantmännen Agriculture
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 maj 2022
  • Ansök senast: 15 juni 2022

Liknande jobb


Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024