Pris och Sortimentsadministratör

Pris och Sortimentsadministratör

Arbetsbeskrivning

Är du en modig och ambitiös administratör som vill vara med på vår tillväxtresa? Vi är ett positivt och engagerat gäng som tillsammans skapar en välmående värld genom grön glädje varje dag. Hos oss får du får du möjlighet att blomma ut. Är du den vi söker?


Om tjänsten
Tjänsten är placerad i Helsingborg på Spira Blommors huvudkontor/lager.
Som pris- och sortimentsadministratör arbetar du med all artikel- och prisdata och säkerställer att vi erhållit all data samt att den är korrekt i både våra interna system och i våra kunders system. Rollen innebär många kontaktytor och det är viktigt att ha förmågan att ställa krav på sina kollegor för att få in data i tid, och även kommunicera information både internt och externt
Arbetsuppgifter
- Vård av artikelregister både internt och externt mot kund
- Uppdatera priser och prisprofiler i affärssystemet
- Uppdatera marknadsplaner och kampanjer i affärssystemet
- Kampanjplanering i samarbete med inköp och försäljning
- Vård av kundregister
- Enklare uppdateringar av hemsida och webshop
- Daglig dialog med inköp samt sälj för att säkerställa att du har alla data samt att data till sälj stämmer


Vem är du
Vi söker dig som har minst gymnasiekompetens eller högre utbildning. Vi ser gärna att du har stort intresse för IT och automatisering. Du har erfarenhet från FMCG och gärna från dagligvarubranschen. Du är noggrann, strukturerad, gillar siffror och kan arbeta självständigt. Mycket god datavana av Excel och arbete i affärssystem är ett krav. Du trivs i en miljö som präglas av snabba beslut och handlingskraft.


Personliga egenskaper
Att vara strukturerad och organiserad är viktiga egenskaper i denna roll. Du har en väl utvecklad social kompetens, är prestigelös och du trivs med att knyta kontakter och utveckla relationer, till både kunder och kollegor. Du gillar att ha kul på jobbet och en inställning att ingenting är omöjligt. Du har god planerings- och organisationsförmåga.


Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en intressant roll i ett företag som befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Hos oss får du jobba tillsammans med härliga kollegor där vi alla brinner för att göra bra affärer tillsammans.
Passar denna beskrivning in på dig? I så fall är du varmt välkommen att skicka in din ansökan.


Om Spira Blommor AB
Spira Blommor är en av Sveriges största leverantörer av blommor till bland annat dagligvaruhandeln, och erbjuder ett brett sortiment av blommor från hela världen. Största delen av sortimentet är svenskodlat och vi prioriterar blommor från lokala odlare. Företaget ingår i Holländska Groenland-koncernen som är en ledande blomsteraktör i Europa, och vi har en spännande tillväxtresa framför oss.


Ansökan
Vi ser fram emot ditt CV samt Personliga brev där du beskriver dina kvalifikationer utifrån rollen.
Urval kommer att ske löpande, vilket innebär att anställning kan ske innan annonsens slutdatum. Vi ser därför gärna att du skickar in din ansökan omgående, dock senast den 23 april 2021.
För mer information gällande tjänsten är du välkommen att kontakta vår Supply Chain Manager, Gustav Roth på mobil 072-8897497.
Ansökan skickar du till vår HR Chef, Charlotte Fridälv via mail rekrytering@spirablommor.se
Vi har valt annonseringskanaler och undanber oss försäljare av rekryteringstjänster och annonser.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Spira Blommor AB HELSINGBORG
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2021
  • Ansök senast: 23 april 2021

Postadress

Mineralgatan 1B
HELSINGBORG, 25464

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024