OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en Prissättare till Audi för start omgående. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att prissätta jobb från verkstaden, bedöma garantianspråk, arbeta med försäkringsärenden och bearbeta kundreklamationer. Du vägleder även kunder och mekaniker i tekniska frågor, samt att du bokar in kunder för service eller reparation och ringer kunder för att ge prisförslag. Datorn och dess system är ditt främsta arbetsverktyg. Du har även ansvar för att verkstadens produktivitet och drift optimeras.
Hos Audi blir du en del i ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter, i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Audi erbjuder förmåner i form av uppskattade personalrabatter och ett generöst friskvårdsbidrag, då de värnar om de anställdas hälsa.
Detta är en rekrytering då du blir anställd direkt av Audi. Tjänsten är på heltid.
Om företaget
Mer information om företaget ges vid intervjun.
Din profil
Vi söker dig som har minst ett års erfarenhet inom bilbranschen, som Prissättare, Servicerådgivare, Reservdelsman, Verkmästare eller motsvarande. Vi ser att du är van vid varierande arbetsuppgifter då en stor del av arbetet består av både administrativa uppgifter och kundhantering. Teknisk kompetens kring bilar är starkt meriterande. För att passa för tjänsten är det ett krav att du har goda datakunskaper. Det är meriterande är om du har god kännedom av systemen Automaster, Etka, Elsa samt Cabas.
Goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift är ett krav. B-körkort är ett krav.
Som person är du effektiv i ditt arbete, noggrann och kan ta egna initiativ. Du har ett flexibelt arbetssätt där du kan arbeta mot flera mål samtidigt, även under tidspress. Vidare brinner du för att ge service och arbetar alltid med viljan att överträffa kundens förväntningar. Du är en lagspelare samt har en positiv inställning som lätt smittar av sig på dina kollegor och kunder. Du utför dina arbetsuppgifter strukturerat och med kvalité samt arbetar efter våra uppsatta regler och rutiner.Det är viktigt att du är en problemlösare, då du i tjänsten kommer att möta många olika typer av situationer. Då tjänsten innebär mycket kontakt både internt och externt behöver du ha en god kommunikativ förmåga och en förmåga att anpassa ditt bemötande utefter varje enskild individ.
Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Siri Hågefalk på telefon 076-869 30 58 eller siri@2complete.se
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
Sökord: Prissättare, Servicerådgivare, Reservdelsman, Bilbranschen, Audi
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson