OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personlig, professionell, lekfull och passionerad? Brinner du för att skapa världens bästa upplevelse för våra gäster och kollegor?
Perfekt! Då är du den vi söker. Vi lever våra värdeord varje dag, i varje handling, i varje möte och det är det som gör oss till det vi är tillsammans - ESS.
Vilka är vi?
Guest Service Team är platsen där gästens resa börjar. Vi äger all inkommande trafik på telefon, mail och chatt för privatgästen som ska besöka någon av ESS Groups alla destinationer. Här säljer vi upplevelser med mål att skapa Moments of Happiness och överträffa gästens förväntningar redan i första mötet med ESS.
Hos oss får gästen pricksäker information och styrning som gör att de utifrån sina förutsättningar och önskemål kan njuta av en fantastisk upplevelse. Vår mångkunnighet gör oss till en ”One Stop Shop” för gästen, utan att de behöver slussas mellan olika avdelningar. När vi är klara med samtalet har gästen bokat sitt rum där det vid ankomst står bubbel och väntar, en härlig spabehandling, rumpan i restaurangen och kanske att vistelsen avslutas med en Padel-match innan det är dags att åka hem.
Lyckas vi med ovan nämnt har vi banat väg för våra kollegor på destination så att de kan lägga allt sitt fokus på att leverera service i världsklass och gästen kan bara sömlöst njuta av sin upplevelse. Dessutom har vi på köpet, förhoppningsvis, skapat oss en stamgäst - vårt yttersta mål och syfte.
Vem är du?
Att försäljning och service går hand i hand är en självklarhet för dig och du älskar att prata i telefon! Du trivs i ett högt tempo - för högt tempo är det hos oss! Ibland tar du 90 samtal, 50 mail och 22 chattar på en dag - HUR KUL?! Mitt i virvelvinden är du ändå noggrann och har inga problem med multitasking.
- Du är en utåtriktad och resultatinriktad person men framför allt är du nyfiken, orädd och har förmågan att tänka utanför boxen.
- Du taggas igång av att tävla! Om det så är en intern tävling med kollegan om vem som tagit flest samtal den dagen eller en större sälj-tävling med finns fin-fina priser i potten, så som övernattningar på våra destinationer exempelvis ;-)
- Ett starkt självledarskap och viljan att utvecklas, det är nyckeln till din framgång hos oss.
- Du pratar flytande svenska och engelska men det är också meriterande med danska och norska, då våra destinationer sträcker sig över hela norden.
Vad har vi att erbjuda dig?
Vi har två varianter att erbjuda;
100% sysselsättningsgrad
Timanställning - helger, kvällar eller utspridda dagar
Arbetstiderna är dem samma vilket du än söker och de varierar under våra öppettider
8-20 på vardagar & 9-17 på helg). Du kommer tillhöra familjen på OffESS, du hittar oss på våning 24 på Jacy'z.
Du kommer att få coaching, feedback och mätbara mål för att utvecklas samt ha cirka 30 drivna kollegor omkring dig för att både själv kunna inspireras men även inspirera andra. För dig som visar engagemang och gör det lilla extra så lovar vi att vi kommer göra detsamma för dig!
Blir du nyfiken på att höra mer eller vet du kanske redan att du skulle stortrivas i rollen - skicka in din ansökan idag! Vem vet, kanske är det våra vägar som korsas i framtiden...
Om tjänsten
Anställningsform: 100% sysselsättning eller timanställning.
Lön enligt avtal och tillträde enligt överenskommelse - ser gärna att du kan börja i början eller mitten av oktober.
Om processen:
Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningdag 1/10.