OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Privatrågivare som vill vara med och bidra till våra privatkunders framtidsplaner genom förstklassig rådgivning. Det här är en möjlighet för dig att arbeta i team där vi hjälper varandra att nå framgång och skapa positiva kundupplevelser.
Världen vi lever i är i konstant förändring. Men oavsett vad framtiden för med sig så börjar allt med våra kunder. Därför behöver vi dig. Du kommer att arbeta i ett team av engagerade kollegor i en spännande miljö. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden.
För oss är det viktigt att vara nyfikna och prova nya saker för att bättre erbjuda kunderna service, var och när som helst. Du kommer få många möjligheter att lära dig nya saker, växa och bygga en karriär hos oss. Vill du hjälpa oss bli ledande i att erbjuda positiva kundupplevelser?
Om tjänsten
Du blir en del av Lidingö Rådgivningskontordär du ger förstklassig rådgivning med inriktning på placeringar, sparande, försäkringar och finansiering. Kunderna möter du både digitalt och fysiskt på kontoret.
Vad du kommer att göra:
- Proaktivt attrahera nya kunder, samtidigt som du utvecklar befintliga kundrelationer och skapar tillväxt i deras tillgångar.
- Arbeta coachande där du på ett metodiskt sätt hjälper kunden uttrycka behov, prioriteringar och mål som du sedan omsätter till affärsinriktade lösningsförslag.
- Skapa hög tillgänglighet för kunderna där du ser till att kunden direkt får hjälp och är informerad om vilka olika kanaler vi erbjuder.
Rollen är baserad på Lidingö, med cirka 15 minuters kommunal resväg från centralstation.
Din profil
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Det är de fyra värderingar som guidar oss alla i att vara som bäst. Vi tror att du gillar att lära dig nya saker och ser fram emot att bidra med dina idéer. Du är pålitlig, ger andra spelrum och säger vad du tycker – även när det tar emot.
Din profil och bakgrund:
- Har ett genuint intresse av vår affär och av att vinna kundernas förtroende och lojalitet.
- Har förmågan att sätta dig in i kundens situation, och har en naturlig fallenhet för att bygga relationer med både kunder och kollegor.
- Stimuleras av att arbeta resultatinriktat, där du på ett skickligt sätt kopplar samman kundens behov med våra produkter och tjänster.
- Tar till dig ny teknik som du använder i det digitala mötet med kunden
- SwedSec-licens
- Akademisk utbildning är meriterande.
- Professionella kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.
Om det här låter som dig, hör av dig!
Mer information och skicka ansökan
På nordea.com kan du läsa mer om oss, vår verksamhet och vårt fokus på att integrera hållbarhet i allt vi gör.
I Nordea rekryterar vi brett, och väljer den bästa personen för jobbet. För mångfald gör oss starkare. Och när du väl är ombord, kommer du se att alla har lika möjligheter hos oss.
Skicka in din ansökan senast den 2019-06-30
Om du vill veta mer om jobbet, kontakta Kontorschef Arja Naderi via mail på arja.naderi@nordea.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Thomas Gavriilidis
Jana Mäsiarova
Piotr Switkowski
Arja Naderi
Birgit Klausen
Mustafa Naama