OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig med god kommunikativ förmåga, engagemang och drivkraft att utveckla vår kunds servicedesk. Som Problem Manager så koordinerar, planerar och granskar du ärenden och incidenter. Du hanterar MIMar, leveransstyr, förbättrar och kommunicerar nya rutiner samt upprätthåller SLA- nivåer. Du arbetar aktivt med analys av incidentflödet samt uppföljning med korrigerade åtgärder utifrån vardaglig incidenthantering.
Ansvarsområden
Samarbeta och utveckla kund, kollegor samt operativa funktionsroller som berör service desken. Att upprätthålla SLA-nivåer, rutinhantering, leveransutveckling, MIMar samt incidenter är några av de ansvarsområden som ligger på ditt bord.
Kvalifikationer
* Erfarenhet av IT service desk ( Minst 1,5 år)
* Erfarenhet av ITIL
* Erfarenhet och förståelse av IT-lösningar i en stordriftsmiljö för service desk, server, databas, applikationer och nätverk
* Tidigare arbete som incident manager (meriterande)
Ansökan
Känns detta intressant så tveka inte att skicka in ansökan. Vi gör urval löpande och tjänsten kan bli tillsatt innan sista angivna dagen för annonsen.
Om företaget
Randstad Technologies är specialiserade inom kompetensområdet IT och är en del av Randstad, som med verksamhet i 38 länder är världsledande inom rekrytering och konsultuthyrning. Genom detta globala nätverk och i kombination med en stark lokal förankring kan vi erbjuda ett stort utbud av varierande och utvecklande uppdrag och tjänster för dig som är specialist inom IT-området. Vår mission är att med din karriär i fokus hjälpa dig att uppnå din fulla potential!
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044