OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Problem Manager som kommer hantera Problemprocessen enligt ITIL.
Kortfattade arbetsuppgifter:
- Koordinera arbetet för att lösa problem inom organisationen och mot externa leverantörer
- Leda möten
- Förmedla krav och risker som problemen innebär
- Sammanställa, dokumentera och rapportera statistik
- Ge stöd, avlasta och samarbeta med Incident Manager
- Arbetsspråket är Svenska
Vi söker dig som har mist fem års tidigare erfarenhet som Problem Manager, meriterande om du har erfarenhet från offentlig sektor. Personliga egenskaper som värderas högt är: Initiativtagande, drivande och bra kommunikations förmåga.
Visstidsanställning ca 8 månader, heltid, start 1 november, möjlighet till förlängning.
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!
Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting