Problem Manager - ITIL

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en person som kan ITIL och som vill jobba inom supportverksamheten, 2nd line support, hos vår kund i norra storstockholm.All övrig drift och first line support sköts av externa leverantörer.Du kommer att medverka och representerara företaget i möten med driftleverantörer och andra externa parter.Du kommer att vara med och införa nya arbetsprocesser som följer ITIL samt jobba med att förbättra de befintliga.Du kommer att delta i arbetet med driftsplan, ansvara för inköp av mobiltelefoner, skrivare och service av handdatorer och annan utrustning.Du kommer också att jobba med hantering av fel, problem och dokumentation av lösningar.Kravprofil - Examen från högskola eller universitet - Projektledning - Erfarenhet från supportverksamhet Det är meriterande om du kan ITIL och om du har erfarenhet från att arbeta med detaljhandelsbranschen. Din ansökan vill vi ha snarast möjligt då urvalet kommer att ske löpande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 1 februari 2007
  • Ansök senast: 3 mars 2007

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010