OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om PerformIQ
PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se
Företagspresentation
Företagspresentation
Vår kund är ett modernt energibolag i tillväxt. Företaget förenklar kundernas vardag och tar stor hänsyn till miljön. Företaget är beläget i centrala Stockholm.
Tjänstebeskrivning
Är du en driven person som gillar att sprida glädje på jobbet, arbeta i ett team och trivs med att arbeta med administrativa arbetsuppgifter? Då är det här jobbet för dig!
Vi söker en effektiv person med mycket framåtanda som alltid gör sitt bästa, tycker om att lösa problem och att sätta sig in i olika system. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att hantera orderadministration, identifiera/lösa avvikelser i systemet, stötta teamleader med planeringsarbete vid olika frågor, samt att se till att ärenden i systemet registreras/hanteras korrekt. Vidare kommer du arbeta med varierande arebtsuppgifter och rollen kan även omfatta viss kundservice över telefon/e-post.
Krav på person
Som person är du
• Lösningsfokuserad och idérik
• En social lagspelare som gillar att peppa kollegor och sprida positiv energi
• Ansvarstagande, prestigelös, initiativtagande och noggrann i ditt arbetssätt
• Bra på att prioritera, ha ett helhetsperspektiv och hålla många bollar i luften
• Duktig på självständigt arbete och ser positivt på utvecklingsmöjligheter internt
Krav för tjänsten
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete, gärna orderadministration
• God datorvana med stor erfarenhet av arbete i olika system
• God tekniskt förståelse och bra kommunikationsförmåga
• Tidigare erfarenhet av att arbeta inom kundtjänst eller elbranschen är meriterande
• Flytande i svenska och engelska både tal och skrift
Start: omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-17
Plats: Stockholm
Lön: enligt överenskommelse
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos vårt kundföretag de första sex månaderna. Efter sex månader är tanken att överrekrytering skall ske. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan idag då intervjuer hålls löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm
Henrik Petré
Carl Henrik Monsén
Lina Beaman
Åsa Almgren
Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon
Henrik Petré
Hanna Mattsson
0733-53 75 17