OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du ha ett serviceinriktat IT-jobb vid sidan av studierna? Är du teknikintresserad och gillar problemlösning? Vill du vara den som kollegorna kontaktar när deras dator strular? Då är den här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker en student till ett deltidsuppdrag som problemlösare inom IT-support. Kunden är ett företag med nästan 500 anställda som jobbar med skräddarsydda tjänster inom IT-outsourcing och systemutveckling. Tjänsten är placerad strax söder om centrala Stockholm, med goda kommunikationsmöjligheter.
Tjänsten är på deltid, 1 dag/veckan samt vid behov, och innefattar allt möjligt inom IT. Vi tror att du som söker är teknikintresserad och händig med datorer. Du brinner för problemlösning och trivs med att bli kontaktad av medarbetarna när de har kontorsrelevanta frågor om sin dator och arbetsplats. Tanken är att du ska fungera som allt-i-allo och kunna hjälpa användarna med officepaketet, skrivare, lite nätverk, lite windows osv. Du är ansvarstagande, självgående och helt enkelt den man vänder sig till när datorn strular. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Pågående utbildning inom IT/data
-Intresserad av problemlösning
-Du ska vilja jobba en dag i veckan, eventuellt mer vid behov
-Tidigare arbete med support eller service är meriterande
Omfattning och tillträde
1 dag/vecka, mer vid behov. Timlön. Tillträde i slutet av augusti/början av september. Tillsvidare.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 9055DB i ämneseraden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9055DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se