Problemlösande kundsupport till Integration Sale

Arbetsbeskrivning

Problemlösande kundsupport till Integration Sales Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en ide om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Fem år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 300 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Investment AB Öresund och Sequoia Capital - ett bolag som såg samma potential i Google, YouTube och Apple Computer, som i oss. Det tycker vi är en bra början. Vill du följa med på en resa utöver det vanliga? Klarna söker en kundsupport till kontoret i Stockholm. Arbetsuppgifter Klarnas Integration Sales tar hand om våra nya anslutna e-butiker, från det att avtal tecknas till att integrationen av Klarnas produkter är helt klar. Det är en ny avdelning som vi behöver förstärka med ytterligare en person. Du kommer att kontakta Klarnas nya kunder och arbeta proaktivt för att säkerställa att de har all den hjälp de behöver för att komma igång med Klarna. Du ska snabbt hitta lösningar på problem som kan uppstå med integrationen och se till att alla Klarnas kunder får bästa tänkbara service. Du kommer även att arbeta mot tidigare anslutna kunder som ännu inte är live. Som stöd i processen har du projektledare som kan hjälpa till med de svårare fallen. Vem är du? Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet av kundsupport eller telesälj. Har du erfarenhet från e-handel, webbproduktion eller CMS-system är det starkt meriterande. Du behärskar svenska språket fullt ut, särskilt i skrift. Goda IT-kunskaper och kunskap inom programmering är meriterande men inget krav för tjänsten. Vi kräver dock att du är en mycket driven och uthållig person med känsla för service utöver det vanliga. Du är relationsskapande och tycker om att ha många kontakter, både internt och extern. På Klarna är det bara du själv som sätter gränserna för din egen utveckling och det är personligheten som kommer att avgöra om du är rätt för tjänsten. Du vill... arbeta på ett av Sveriges mest snabbväxande företag där bara du själv sätter gränserna. ges möjlighet att påverka en snabbt växande organisation på en internationell marknad. ha en arbetsplats fylld med driv, entreprenörsanda och arbetsglädje. Vi vill... att du satsar på oss lika mycket som vi satsar på dig. Du ska inte arbeta för Klarna, du ska arbeta med Klarna. Antar du utmaningen? Skicka CV, personligt brev och dina betyg till oss snarast. Samla dina bilagor i en pdf. Urval och intervjuer sker löpande. Välkommen att klicka dig in på vår hemsida för att söka tjänsten! http://klarna.se/sv/application/application?list=244&guid=14606

Kontaktpersoner på detta företaget

Klara Westling

Aviad Tamir
070-161 26 91

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KLARNA AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 16 september 2010
  • Ansök senast: 18 oktober 2010

Besöksadress

NORRA STATIONSGATAN 61
STOCKHOLM

Postadress

NORRA STATIONSGATAN 61
STOCKHOLM, 11343

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024