OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM AIMO PARK
Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag.
Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon.
Att ge bästa möjliga service, är det lika självklart för dig som för oss? Är du en problemlösare som vill säkra en vardag full av kundkontakter varvat med administration?
OM TJÄNSTEN
Vi letar nu efter dig som vill vara en del av det härliga kundserviceteamet på Aimo Park. I rollen som kundservicemedarbetare svarar du på varierande frågor från kunder via telefon och mail, och hittar den bästa möjliga lösningen i varje specifikt fall. I tjänsten ingår också att administrera bokningar, avtal samt kort- och nyckelhantering.
Det är ofta mycket att göra och den ena dagen är inte den andra lik, vilket gör att noggrannhet och ett metodiskt arbetssätt är viktigt.
VI SÖKER DIG SOM
• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Obehindrat behärskar svenska och engelska i tal och skrift
• Har en god datorvana
• Gärna har erfarenhet inom service
PRAKTISK INFORMATION
Start: 1 mars
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Enligt kollektivavtal
Placering: Globen / Gullmarsplan
Arbetstider: Kontorstider. Schemaläggning måndag – fredag 07:45 - 16:30 / 08:45 - 17:30 (varannan vecka)
Ansökan: via hemsidan, längst ner i annonsen.
Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic