Process Administrator

Arbetsbeskrivning

Aktiv Delgivning söker Process Administrator

Vill du bli en del i vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Brinner du för att arbeta med administration i högt tempo? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är vi rätt företag för dig!

Tjänstebeskrivning

I rollen som Process Administrator sköter du kommunikation med delgivare, gäldenärer och myndigheter. Arbetet innefattar även, posthantering, registrering av nya uppdrag, uppföljning och efterforskning. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som brinner för att arbeta med administration, har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som gillar ett högt tempo och drivs av att hitta effektiva sätt att hantera ärenden. Du är noggrann, bra på att prioritera och sätter stort värde på ordning och reda. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även ett intresse i att bidra till ett fortsatt förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjligheten att utveckla både din kommunikativa och administrativa sida till att hjälpa våra delgivare att lyckas med sina uppdrag. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senaste den 10 oktober. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm VD Aktiv Delgivning, 0708160110, daniel.holm@aktivdelgivning.se







Aktiv Delgivning är ett helägt dotterbolag till Alektum Group och ett av Sveriges ledande delgivningsföretag. Genom vårt stora nätverk av delgivningsmän erbjuder vi våra kunder rikstäckande, effektiva, personliga och professionella delgivningstjänster. Med fler än 25 år i branschen vilar vi på ett fundament av kompetens och kvalitet. Vi hjälper dagligen kunder från norr till söder med snabba och säkra delgivningar, något som genomsyrar både vår verksamhet och vår leverans.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aktiv Delgivning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024