Process Advisor

Arbetsbeskrivning

Vill du bli en del i vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då har vi en spännande tjänst för dig!

ROLLEN

I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar förutom detta även, registrering av nya uppdrag, uppföljning av uppdrag i delgivningsprocessen, nyrekrytering av delgivare efterforskning i olika ärenden. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt.

VEM ÄR DU?

Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även ett intresse i att bidra till ett fortsatt förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.

Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

Låter det intressant?

Välkommen in med din ansökan senast den 1 september. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

Vill du veta mer om tjänsten?

Välkommen att kontakta Daniel Holm VD Aktiv Delgivning, 0708-160110, daniel.holm@aktivdelgivning.se

Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aktiv Delgivning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 2 februari 2023

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024