OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du bli en del av vårt härliga team och arbeta i ett internationellt familjeföretag med bra värderingar? Gillar du att kombinera kundkontakter med ett administrativt ansvar? Har du dessutom tidigare erfarenhet av delgivning eller inkasso då är det här rätt jobb för dig!
Rollen
I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivare, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt. Arbetet innefattar även, registrering av nya uppdrag, medverka i rekrytering av nya delgivare, vara behjälplig vid onboarding av nya kunder samt olika IT projekt. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättningen att hantera varje ärende på bästa sätt.
Vem är du?
Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö. Du har även intresse av att bidra till förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum Group koncernen som är ett internationellt företag som finns på 16 marknader i Europa. Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.
Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service, och juridik.
Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.
Låter det intressant?
Välkommen in med din ansökan senast den 30 april. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.
Vill du veta mer om tjänsten?
Välkommen att kontakta Daniel Holm Aktiv Delgivning, telefon 0708-160110 eller epost daniel.holm@aktivdelgivning.se