Process Innovator

Process Innovator

Arbetsbeskrivning

Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen tillsammansmed Veddesta Distribution, Veddesta Transport, Multi Logistik och Rekryteringsstyrkan.

Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi.

Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckasmed våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång.

Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss.

Vi söker nu för vår uppdragsgivare Samsung Electronic Nordic AB:s räkning en Process Innovator för omgående tillsättning, uppdraget är på 1 år med stor möjlighet till förlängning.

Placeringen är på Samsungs nordiska huvudkontor i Kista Science City.

Samsung is looking for a process innovator!DESCRIPTION OF THE JOBDrive and implement innovation strategies and process development within SENA to increase sell-out, operational efficiency, process automation and data driven business operations. Part of the control tower from risk management perspective within SCM and RM operations.KEY ACCOUNTABILITIES

- Analyze SCM & Retail Management KPI´s
- Identify process improvement opportunities in close collaboration with business representatives
- Translate business requirements into process and system specifications, data flows and implementation roadmaps
- Create concept reports/dashboards and data models
- Collaborate with the development team to communicate business requirements, data models and architectural decisions
- Monitor channel inventory and weeks of supply
- Drive Retail Management improvements
- Improve Channel information visibility
- Facilitate workshops and trainings to educate business users in GSCM and BI tools
- Drive HQ/EHQ/SENA initiated projects
JOB SCOPE
- Monitor, analyze and follow up SCM & Retail Management KPI`s, support sales and retail in how to improve forecast accuracy and other KPI´s
- Lead innovation projects across the SENA organization (Customer Value Proposition projects, retail management reinforcement, BI related initiativs etc.)
- Facilitate workshops and trainings to educate and train stake holders in KPI´s, SCM systems and BI tools
- Drive change management within the organization (sell-out operation, Retail Management meeting reinforcement etc.)
- Maintenance of accurate master data in SCM system
- Prepare and present reports/presentations

Qualifications required

- Master degree (Business or Engineering)
- Advanced Excel and Power point skills
- Good understanding of database structures and data modelling
- English language
- Swedish language (good to have)
EXPERIENCE
- Project lead- and coordination experience
- Background within Retail Marketing, Supply Chain Management, Logistics or as Data Analyst
- Experience of Customer contact.
- Experience from basic data integration work
- Experience in environment with many different systems
SKILLS & ATTRIBUTES
- Executor/”Do:er”
- The ability to communicate and interact effectively within the company across different functions is required
- The ability to multi-task, organize and manage multiple tasks and prioritize effectively
- Excellent English verbal and written communication skills
- Flexible, logically minded and tolerant with problem solving skills
- Strong analytical skills
- Well presented and professional with strong customer focus.
- Structured and organized

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemanningsstyrkan i Rosersberg AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 april 2022
  • Ansök senast: 26 april 2022

Liknande jobb


21 november 2024

20 november 2024

Senior testare

Senior testare

12 november 2024

Miljöpedagog

Miljöpedagog

8 november 2024