OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget,Glocalnet,Canal Digital Kabel AB, Open Universe, OpenNet och Ownit. Tillsammans harviöver 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på12,3 Mdr SEK (2012) och cirka 1700 anställda.
Vi söker dig med en stor drivkraft och proaktivt sätt. Du som tar dig an nya uppdrag på ett lösningsorienterat vis. Du som har en vilja att utvecklas. Kanske är det du som ska bli en del i vårt team som utvecklar Telenors produkter och processer?
Du blir en del av: Du blir en del av Process Management Sales support, Delivery och Billing som tillhör Product House Mobile. Avdelningen har helhetsansvar för kundlivscykeln i alla ovan steg inom både Konsument och SME-segmentet. Det innebär övergripande ansvar för processeffektivitet, totalkostnad och kundupplevelse. Product House Mobile är en del av divisionen Products & IT som med ca 250 anställda ansvarar för utveckling och förvaltning av Telenors produkter och processer, rent tekniskt och genom värdebaserade aktiviteter i kundlivscykelprocessen.
Du får:En intressant roll och stora utvecklingsmöjligheter. Med utgångspunkt i Sales support, Delivery och Billing kommer du bli en del av det team som driver och genomför all produkt- och processutveckling för Telenor Mobil. Det innebär att du kommer kunna vara inblandad i allt från att lansera nya iPhones, vässa processer och produkter utifrån kundfeedback till att utveckla helt nya abonnemangsupplägg (såsom Familjeflex) såväl som grundläggande förbättringsarbete i kundlivscykelprocesserna. I och med produkthusets helhetsansvar för utveckling och förvaltning finns stora möjligheter för den som är driven och har en vilja att utvecklas. Roller såsom Process Manager, Product Manager, Business Analyst och Project Manager är några exempel.
Du kan:
* Du har universitets-/högskoleutbildning eller annan relevant erfarenhet för tjänsten
* Det är meriterande om du har erfarenhet och/eller utbildning av projekt- och förändringsarbete
* Du har goda kunskaper i engelska, både i skrift och tal
* Du har god kund- och affärsmässig förståelse
Du är: Som person är du proaktiv med en stor drivkraft och lösningsorienterat sätt som du kombinerar med en god förmåga att genomföra och avsluta aktiviteter. Eftersom arbetet sker med högt tempo så kan du arbeta effektivt med många kontaktytor och med flera parallella uppdrag. Du är prestigelös med en god samarbetsförmåga och med en hög flexibilitet. Att alltid ha kunden i fokus är naturligt för dig i ditt arbete, vilket du gör på ett affärsmässigt och analytiskt vis.
Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det. Därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy.
Placeringsort: Karlskrona
Anställningsform:Tillsvidare
Kontakt: Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Diana Svensson, rekryterande ledare, tel. 0709-614303 eller via mail: diana.svensson@telenor.com. Om du har frågor kring rekryteringsprocessen, kontakta Kristina Owesson, HR Business Partner, tel. 0709-61 45 58 eller via mail: kristina.owesson@telenor.com
Sista ansökningsdag: Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2014-01-06
Följ oss gärna genom att gilla oss på Facebook på "Telenor Karriär", där du får ta del av nyheter inom bl.a. karriärutveckling hos oss.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580