Process manager

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag För en större kunds räkning i Borås i söker vi en process manager till orderplaneringsenheten.Uppdraget är med start omgående.Intervjuer och urval kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan. Arbetsuppgifter Som process manager ansvarar du för att analysera och testa funktionaliteten i nya system som är kopplade till orderplaneringsprocessen.Du är även delaktig i att skapa och leda utbildningar, supporta linjeproduktionen och behandla frågeställningar och problem rörande planeringsprocessen. Erfarenhet Vi söker dig som har erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter, samt relevant utbildning.Du bör ha analytisk förmåga, vara strukturerad och resultatorienterad.Ha vana vid att arbeta med planeringsprocesser och god kommunikationsförmåga och förmåga att självständigt driva processer.Goda kunskaper inom Excel och SAP, samt engelska och svenska i tal och skrift.Personliga egenskaper Personliga egenskaper som värdesätts är hög kommunikationsförmåga, att du kan arbeta proaktivt och är serviceinriktad.Du bör ha god förmåga att skapa nätverk och vara en lagspelare.Fakta om anställningen Vår kund vill tillsätta tjänsten så snart som möjligt, därför kommer rekryteringsprocessen starta omgående.Som anställd på Adecco har du rätt till friskvårdsbidrag och möjlighet till vidareutbildning.Din anställning på Adecco omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande fram till den 21 maj. Välkommen att söka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Borås
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 11 maj 2010
  • Ansök senast: 21 maj 2010

Liknande jobb


22 november 2024

19 november 2024

19 november 2024