Process Manager med affärssinne

Arbetsbeskrivning

Randstad expanderar och behöver förstärka sin organisation inom Inhouse Services.Vill du vara med och utvecklas i ett internationellt framgångsrikt bemannings- och rekryteringsföretag?Då har vi jobbet för dig.Dina arbetsuppgifter Som Process Manager är du en nyckelperson som primärt arbetar med uppföljning och kontinuerliga förbättringar av våra arbetsprocesser ute hos våra kunder.Dina främsta arbetsuppgifter är att genomföra djupgående analyser av kundernas behov och deras interna arbetsprocesser och utifrån dessa analyser bidra till kostnadsbesparingar, produktionsförbättringar och effektivare arbetsfördelning.I arbetsuppgifterna ingår även att bistå vår Commercial Manager i säljprocessen med att bearbeta och informera kunder om Randstad InHouse concept.Tjänsten innebär resor i området Göteborg/Västergötland.Du rapporterar till Commercial Manager.Din bakgrund Du har ett brinnande intresse för att göra affärer och att arbeta med processtyrning och process- optimering.Dokumenterad erfarenhet från försäljning och arbetsledning är ett krav.Erfarenhet från bemanningsbranschen, gärna inom logistik/produktion.Lämplig utbildning är civilingenjör eller motsvarande.Vi förutsätter att du behärskar engelska i tal och skrift, eftersom du kommer att arbeta i ett internationellt företag.B-körkort är ett krav.Dina egenskaper Detta är en tjänst med varierande arbetsuppgifter och högt uppsatta mål.Därför krävs det att du har ett starkt affärsmannaskap med egen drivkraft.Du har ett utpräglat intresse för att driva förbättrings- och effektiviseringsarbete både internt och externt.Med ditt positiva synsätt lyckas du motivera och entusiasmera dina kollegor och kunder i att driva processförbättringar och effektiviseringsprojekt mot uppsatta mål.Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Personalchef Agneta Löfgren, tel.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 14 maj 2010
  • Ansök senast: 4 juni 2010

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


30 oktober 2024

29 oktober 2024