OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundupplevelse och vill göra det lilla extra för våra företagskunder? Har du dessutom en förmåga att hitta lösningar på svåra utmaningar. Till teamet Digital Channels & Process Management söker vi just nu en Process manager för vår faktura- och serviceprocess till våra B2B-kunder.
Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Nu söker vi en kreativ och självgående medarbetare till vårt team på Business i rollen som Process Manager Service & Billing. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.
Vad du kommer att göra
Vi behöver dig som är kreativ och kundcentrerad i ditt arbetssätt och har en förmåga att bidra med nya perspektiv för att säkra bästa möjliga kundupplevelse och lönsamhet. Du kommer att vara en del av ett kompetent och seniort team med stora möjligheter att tillsammans utmana varandra för att bli bättre på det vi gör. Vi arbetar i enlighet med vårt mantra ”Bättre tillsammans”.
Du är en viktig drivkraft för att göra vår kundresa bättre och öka effektiviteten inom Telenor. Du kommer att ta fram, äga och driva vår förändringsresa inom service- och faktureringsprocessen med dess tillhörande kundresa. Här behöver du både arbeta strategiskt och långsiktigt men även gå ner och hantera operativa aktiviteter för att säkerställa framdrift av ditt område. Du kommer att behöva ett stort kontaktnät. Du kommer att behöva kunna samla in krav från konkurrenter och trender på marknaden, föra dialog med våra kunder samt samarbeta med övriga process- och produktägare samt vår IT-avdelning.
Vidare kommer du att:
* Äga och driva det strategiska arbetet med kundersan och de tillhörande processerna inom service och fakturering
* Säkerställa att vår strategiska riktning leder oss mot ökad kundnöjdhet och ökad lönsamhet
* Ta fram och säkerställa implementation av både långsiktiga och kortsiktiga initiativ
* Kontinuerligt förbättra kundresan och processerna
* Monitorera och följa upp ditt område för att säkerställa att initiativen ger förväntad effekt
* Proaktivt marknadsföra förändringarna internt och till kund
Vem du är
Vi söker dig som är självgående och driven. Du är full av idéer men har även en förmåga att strukturerat driva igenom dina initiativ. Vi ser att du har arbetat i en liknande roll i 2-5 år. Du trivs med att arbeta i grupp och har en förmåga att se möjligheter snarare än problem. Du pratar och skriver flytande på svenska och obehindrat på engelska.
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Peter Lindström på +46 70 990 81 82 eller peter.lindstrom@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdag: 2019-01-18
Placeringsort: Karlskrona eller Stockholm
Bra att känna till
”Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar”.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors
Elin Johansson
Johan Wall
Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons
Recruiter Name
Daniel Stenberg
+46730570580