Process Manager Service & Support

Process Manager Service & Support

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundupplevelse och vill göra det lilla extra för våra företagskunder? Till teamet Customer Journey & Process Management söker vi just nu en Process manager till våra Service & Support-processer för våra B2B-kunder.

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en kreativ och strukturerad medarbetare till vårt team på Business i rollen som Process Manager Service & Support. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra

Vi behöver dig som är kreativ och kundcentrerad i ditt arbetssätt och har en förmåga att bidra med nya perspektiv för att säkra bästa möjliga kundupplevelse och lönsamhet. Du kommer att vara en del av ett kompetent och seniort team med stora möjligheter att tillsammans utmana varandra för att bli bättre på det vi gör. Vi arbetar i enlighet med vårt mantra ”Bättre tillsammans”.

Du kommer primärt att arbeta med kundresan och processerna kring service och support, ett viktigt område som vi ständigt arbetar med att förbättra. Du behöver arbeta både strategiskt och långsiktigt men även gå ner och hantera operativa aktiviteter för att säkerställa framdrift av ditt område. Du kommer att behöva ett stort kontaktnät. Du kommer att samla in krav utifrån trender på marknaden, föra dialog med våra kunder och våra medarbetare samt samarbeta med övriga process- och produktägare samt vår IT-avdelning.

Vidare kommer du att:
* Äga och driva det strategiska arbetet med den här delen av kundresan och de tillhörande processerna
* Säkerställa att vår strategiska riktning leder oss mot ökad kundnöjdhet och ökad lönsamhet
* Implementera regulatoriska krav som rör området
* Ta fram och säkerställa implementation av både långsiktiga och kortsiktiga initiativ
* Kontinuerligt förbättra kundresan och processerna
* Monitorera och följa upp ditt område för att säkerställa att initiativen ger förväntad effekt
* Proaktivt marknadsföra förändringarna internt och till kund

Vem du är

Vi söker dig som är självgående och driven. Du är full av idéer men har även en förmåga att strukturerat driva igenom dina initiativ. Vi ser att du har arbetat i en liknande roll i 2-5 år. Du har gärna arbetat som ledare för något, projekt eller ansvarsområde. Du pratar och skriver flytande på svenska och obehindrat på engelska. Framför allt har du en förmåga att se möjligheter snarare än problem.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, anställningsrabatter, hälsokontroller, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Peter Lindström på +46 70 990 81 82 eller peter.lindstrom@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: 2022-06-22
Placeringsort: Karlskrona eller Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2022
  • Ansök senast: 23 juni 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024

23 december 2024