Process Specialist New Business

Process Specialist New Business

Arbetsbeskrivning

Brinner du för kundupplevelse och vill göra det lilla extra för våra företagskunder? Vill du dessutom arbeta inom ett framtidsområde och bidra till att möjliggöra våra framtida erbjudanden? Till teamet Customer Journey & Process Management söker vi just nu en Process specialist för våra kommande 5G-tjänster.

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en kreativ, framåtblickande och företagsam medarbetare till vårt team på Business i rollen som Process Specialist New Business. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra

Vi behöver dig som tycker om att blicka in mot framtiden, och sedan hitta innovativa lösningar på kluriga utmaningar. Du kommer att vara en del av ett kompetent och seniort team med stora möjligheter att tillsammans utmana varandra för att bli bättre på det vi gör. Vi arbetar i enlighet med vårt mantra ”Bättre tillsammans”.

Du kommer primärt att arbeta med våra nya tjänster inom 5G och andra innovativa områden, där vi arbetar med att ta fram nästa generations företagslösningar. Där du kommer att ta fram och implementera en kundresa, processerna och kravställa på systemstöd, både ur kort och lång sikt. Men du kommer även att vara en viktig kugge i vår moderniseringsresa där du tillsammans med teamet kommer att identifiera och implementera initiativ som driver vår digitalisering framåt. Du behöver arbeta både strategiskt och långsiktigt men även gå ner och hantera operativa aktiviteter för att säkerställa framdrift av ditt område. Du kommer att behöva ett stort kontaktnät. Du kommer att samla in krav utifrån trender på marknaden, föra dialog med våra kunder och våra medarbetare samt samarbeta med övriga process- och produktägare samt vår IT-avdelning.

Vidare kommer du att:
* Driva arbetet med kundresan och de tillhörande processerna för de här typen av tjänster
* Ta fram och säkerställa implementation av både långsiktiga och kortsiktiga initiativ
* Kontinuerligt förbättra kundresan och processerna
* Monitorera och följa upp ditt område för att säkerställa att initiativen ger förväntad effekt
* Proaktivt marknadsföra förändringarna internt och till kund

Vem du är

Vi söker dig som är självgående och driven. Du är full av idéer men har även en förmåga att strukturerat driva igenom dina initiativ. Du har – precis som vi – ett intresse för ny teknik men håller människan i fokus. Du pratar och skriver flytande på svenska och obehindrat på engelska. Du har kanske erfarenhet från ett IT-bolag eller ett nyare innovativt företag. Du har kanske en utbildning inom systemvetenskap. Framför allt har du en välja att göra skillnad och du ser möjligheter snarare än problem.

Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, anställningsrabatter, hälsokontroller, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Peter Lindström på +46 70 990 81 82 eller peter.lindstrom@telenor.se. Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: 2022-06-22
Placeringsort: Karlskrona eller Stockholm

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juni 2022
  • Ansök senast: 23 juni 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

IT-supporttekniker till Digital arbetsplats och IT-stödsenheten

26 november 2024